تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشریح برنامه های سفردو روزه رئیس جمهور به خراسان رضوی

تشریح برنامه های سفردو روزه رئیس جمهور به خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در تشریح سفر دو روزه رئیس جمهور گفت: سفر رئیس جمهور با ورود وی به سبزوار آغاز می‌شود و پس از دیدار با مردم این شهرستان و سخنرانی در جمع آنان، پروژه فولاد جوین را بهره برداری خواهد کرد.


وی افزود: دکتر حسن روحانی در سفر به نیشابور ضمن دیدار با مردم این شهرستان واحد فولاد نیشابور را به بهره برداری می رساند.


رئیس دفتر رئیس جمهوری  گفت: در ادامه این سفر رئیس جمهور در مشهد مقدس نیز علاوه بر تشرف به بارگاه منور رضوی، نشستی با نخبگان استان خواهد داشت.


واعظی افزود: جلسه‌ای هم پیرامون رسیدگی به وضعیت مسائل خراسان رضوی که طی هفته‌های گذشته از سوی استاندار و مسئولان استان پیگیری‌ها و هماهنگی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته؛ برگزار می‌شود.


وی گفت: استاندار خراسان رضوی از دو ماه قبل طی جلسات متعددی در تهران و استان مباحث محوری و چالش‌ها را پیگیری نموده و امید است در این سفر نتایج و دستاورد‌های خوبی عاید این خطه شود.


رئیس دفتر رئیس جمهوری افزود: همچنین افتتاح پروژه‌هایی در شهرستان فریمان هم بخشی دیگر از برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر خواهد بود.


واعظی با اشاره به فعالیت‌های گسترده‌ای که در این استان در حوزه‌های مختلف صورت گرفته؛ تاکید کرد: باید نگاه دولت به خراسان رضوی با توجه به زائر پذیری آن از سراسر کشور و اقصی نقاط دنیا، متفاوت با سایر استان‌ها باشد.


وی خاطر نشان کرد: خراسان رضوی بخش خصوصی و واحد‌های تولیدی بسیار قوی و خوبی دارد که همه از تولید کنندگان و صادرکنندگان مطرح کشور هستند که باید از این ظرفیت به نحو شایسته‌ای استفاده شود.

انتهای پیام//ا.س

اعلام برنامه های سفر رییس جمهور به خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشریح برنامه های سفردو روزه رئیس جمهور به خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..