تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن می خواهد انقلاب را از درون استحاله کند

دشمن می خواهد انقلاب را از درون استحاله کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی امروز در جمع پایوران سپاه امام رضا (ع) در پادگان شهید برونسی  افزود: امروز دشمن برنامه‌اش این است که در ولایت تحریف ایجاد کند بنابراین پاسداری امروز جنس دیگری از بصیرت، روحیه انقلابی، شجاعت، و صراحت را می‌طلبد.

وی گفت: تنها راه مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی مانوس شدن با قران و ولایت است و تا زمانی که در سنگر ولایت هستید نباید از هجوم فرهنگی دشمن بترسید.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: ما نباید در جنگ فرهنگی با دشمن به توانمندی‌های خود صرفا تکیه کنیم بلکه باید به کلام الله متوسل شد.

 حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی با اشاره به اینکه استکبار در جمع‌بندی خود به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی ایران مرگ تدریجی او را رقم می‌زند و شاخصه‌های ابرقدرتی خود را از دست داده است، گفت: انقلاب ۴۰ سال است که فراز و نشیب داشته، ولی هیچگاه متوقف نشده است و روی اصول خود ایستاده است.

وی تصریح کرد: دشمن برای براندازی نظام اسلامی فتنه‌هایی را رقم می‌زند که نیازمند پاسداری از جنس عمار و ابوذر هستیم، امروز در حقیقت دفاع از اسلام دفاع از حریم حضرت علی (ع) است.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن امروز به دنبال شکل‌دهی بریده‌های انقلاب هستند که این بی‌عدالتی برخی مسئولین و بی احترامی به ائمه (ع) راه دشمن را باز می‌گذارد.

 حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی افزود: تغییر ذائقه فرهنگی مردم یکی از راه نفوذ دشمن است بطوریکه انتخابات را به دو گروه تفکیک کردند و عنوان داشتند که یک گروه دنیا و گروه دیگر آخرت را آباد می‌کند.

وی گفت: دومین کار دشمن تغییر محاسبات سیاسی است که جامعه هدف در این راه نخبگان، دانشگاهیان، حوزویان و مسئولین هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه  سومین برنامه دشمن را تغییر در رهبری عنوان کرد  افزود: دشمن معتقد است آب را باید از سرچشمه بست چرا که با وجود رهبری حتی با تسلط کامل بر قوه مجریه و قوای دیگر کاری پیش نمی‌رود بنابراین به دنبال رهبری سوم آن هم از جنس مخالف رهبری اول و دوم هستیم.

 حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی گفت: هرچه سپاه پیوندش با ولایت بیشتر و قوی‌ترباشد در انجام رسالت خود موفق‌تر خواهد بود.

وی افزود: راه دیگر نفوذ دشمن ایجاد درگیری داخلی در جبهه انقلاب است، ولی خوشبختانه هر سه استان خراسان انسجام خوبی داشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه باتاکید بر اینکه پاسداران باید بصیرت دینی داشته باشند، افزود: عقیدتی سیاسی و رسالت همه فرماندهان و مربیان این است که نیرو‌هایی تربیت کنند که بصیرت دینی و سیاسی داشته باشند و از طرفی این بصیرت دینی باید اثربخش و خروجی داشته باشد.

انتهای پیام//ا.س اظهارات نماینده ولی فقیه در سپاه در جمع پایوران سپاه امام رضا (ع) 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن می خواهد انقلاب را از درون استحاله کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..