تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نزدیک به ٧ هزار شرکت کننده نام نویسی کردند

در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم؛

نزدیک به ٧ هزار شرکت کننده نام نویسی کردندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام محمدزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوى در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: این دوره از مسابقات با توجه به جایگاهی که استان خراسان رضوى در جامعه قرآنى کشور دارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ١٥ رشته و در بخش‌های آگاهی انفرادی، معارفی و آوا‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوى گفت: شرکت کنندگان می‌توانند در بخش آگاهی انفرادی در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ ٥ جزء، ١٠ جزء، ٢٠ جزء و حفظ کل قرآن کریم با هم رقابت کنند.

حجت الاسلام محمدزاده گفت: در بخش معارفی قرآن کریم شرکت کنندگان در رشته‌های تفسیر قرآن کریم، حفظ معارف و احادیث و حفظ موضوعی قرآن کریم با هم رقابت خواهند کرد.

وی افزود: در بخش آوا‌ها نیز شرکت کنندگان در رشته‌های دعا خوانی، اذان، همخوانی قرآن کریم، إنشاد انفرادی، هسرایی، همسرایی ٢ یا چند زبانه و مقطع خوانی قرآن کریم باهم رقابت می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوى افزود: ثبت نام مسابقات از ٢٠ بهمن سال گذشته آغاز شد و تا ١٠ اردیبهشت امسال ادامه داشت که در بخش معارفی شرکت کنندگان تا پایان اردیبهشت فرصت ثبت نام دارند.

حجت الاسلام محمدزاده خاطرنشان کرد: مرحله شهرستانی بخش آوایى انفرادی در رشته‌های اذان و دعا خوانی از امروز آغاز شده است و تا ٢٣ اردیبهشت ادامه دارد و شرکت کنندگان در رشته‌های بخش معارفی رقابت خود را از ١٠ خرداد شروع می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله استانی مسابقات از اول تیر آغاز و تا ٦ مرداد در مشهد با معرفی افراد برتر رشته‌های مختلف به پایان می‌رسد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوى گفت: در حال حاضر نزدیک به ٧ هزار نفر ثبت نام کردند که پیش بینی می‌شود این رقم به ١١ هزار شرکت کننده افزایش یابد.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به درخشش نخبگان قرآنى استان در رشته‌های مختلف چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه افزود: از خراسان رضوى ٦٣ نخبه قرآنى شرکت داشتند که کسب رتبه اول عملکرد تیمی نخبگان قرآنى استانمان را به همراه داشت.

انتهای پیام // م. ا

نشست خبری مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوى 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نزدیک به ٧ هزار شرکت کننده نام نویسی کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..