تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگری شغلی مقدس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان ؛حجت الاسلام لیوانی امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با قدردانی از کارگرانی که در راه خدمت مردم به این سرزمین تلاش می کنند گفت : هر جامعه ای که کار و تلاش را سرلوحه کار خود قرار دهد عزیز است.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ کار و تلاش در جامعه اسلامی و تقییح سستی و تنبلی در دین مبین اسلام گفت : برای اهمیت کار و تلاش همین کافی است که پیامبر اسلام دست کارگر را بوسید و مقام او را ارج نهاد.

امام جمعه موقت گرگان گفت : کارگران درراه توسعه این مرزو بوم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و این امر قابل تقدیر است و همه ما باید قدر همه آنها را بدانیم.

وی همچنین با اشاره به نیمه شعبان که به نام روز سربازان گمنام نامگذاری شده است از مجاهدت و تلاش های سربازان گمنام قدردانی کرد و گفت اجر این مجاهدت ها درنزد خدا محفوظ است.

انتهای پیام/ن

قدردانی امام جمعه موقت گرگان ازکارگران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگری شغلی مقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..