تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت فرش دستباف در مقایسه با مزایای آن بسیار مناسب است/ تاثیرات فرش دستباف بر سلامت جسمانی قابل انکار نیست

ساعت: 12:48 منتشر شده در مورخ: 1397/02/13 شناسه خبر: 1358873

رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف ارومیه گفت: فرش‌های افشار تکاب و ریزی ماهی خوی به ثبت جهانی رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  کامران مهاجر در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اهمیت فرش آذربایجان غربی، اظهار داشت: در حال حاضر فرش های افشار تکاب و ماهی خوی و از فرش های قدیمی هاوجبلاغ مهاباد و نوعی گلیم کهنه که عشایر ماکو می بافند ثبت جهانی شده است.

وی، افزود: از جمله شهرهای ارومیه، خوی، تکاب و شاهیندژ در زمینه تولید فرش فعالیت دارند.

رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف ارومیه، تصریح کرد: در سال های گذشته کشورهای اروپایی و آمریکایی از طرح های تکاب و ماهی خوی استقبال می کردند که در حال حاضر صادرات به طور کامل قطع شده است.

مهاجر، افزود: قیمت فرش در مقایسه با دیگر کالاها قیمت بالایی ندارد و حتی در مقایسه با فرش ماشینی نیز دارای قیمت مناسبی است.

وی، ادامه داد: فرش دستباف قطعا ارزان تر از فرش ماشینی خود بوده و یک سرمایه نیز محسوب می شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف ارومیه، خاطرنشان کرد: با مشکل تبلیغات و نشناختن فرش دستباف و اینکه از مزیت های خوب استفاده از فرش طبیعی تامین سلامت جسمانی است و نیز با خرید فرش های دستباف نفیس کمک قابل توجهی به حفظ میراث فرهنگی کشور نموده و باعث ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت فرش دستباف در مقایسه با مزایای آن بسیار مناسب است/ تاثیرات فرش دستباف بر سلامت جسمانی قابل انکار نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..