تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری کارگاه تولید پوستر در مصلی امام خمینی(ره) تبریز/ جوانان انقلابی با «بی‌حاشیه» سراغِ مطالبه از مسئولان می‌روند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمدامین همزبان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج از برگزاری کارگاه ایده‌پردازی، طراحی و تولید پوستر بی‌حاشیه در تبریز خبر داد و ابراز کرد: هدف از برگزاری این کارگاه بررسی مشکلات و معضلات مناطق حاشیه‌نشین شهر با چاشنی مطالبه از مسئولان است.

وی خاطرنشان ساخت: افراد حاضر در گارگاه نمی‌خواهند در کارهای گرافیکی‌شان صرفاً فقر، اعتیاد، بنای ضعیف خانه‌ها و سایر معضلات را به‌تصویر بکشند، بلکه درصدد سوال از مسئولان هستند تا مشخص شود چرا خدمات شایسته‌ای به حاشیه‌نشینان تبریز ارائه نمی‌شود.

دبیر مجمع طراحان طلوع با بیان اینکه کارگاه بی‌حاشیه هفته آینده به مدت سه روز از نوزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این کارگاه 30 نفر از طراحان شرکت کرده و دبیران نهضت مردمی پوستر انقلاب در مشهد و مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی در اصفهان به عنوان اساتید در کارگاه حضور خواهند یافت.

وی یکی از اهداف اصلی برگزاری این کارگاه را تربیت و آموزش نیروهای جوان برای فعالیت در عرصه گرافیک انقلاب اسلامی خواند و یادآور شد: مجمع طراحان طلوع پیش از این کارگاه تولید پوستر «نشانی: آسمان» را با موضوع تربیت اسلامی و انقلابی برگزار کرده و کارهایی انجام می‌دهد که سفارشی نیست.

انتهای پیام/

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری کارگاه تولید پوستر در مصلی امام خمینی(ره) تبریز/ جوانان انقلابی با «بی‌حاشیه» سراغِ مطالبه از مسئولان می‌روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..