تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام عروس، سقف تالار عروسی را فرو ریخت! +فیلم

اقدام عروس، سقف تالار عروسی را فرو ریخت! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عروس چینی با اقدام عجیب خود در شب جشن عروسی اش خبرساز شد. این دختر جوان با کوبیدن دسته گل خود به سقف تالار عروسی موجب شد تا قسمتی از آن روی مهمانان حاضر فرو بریزد. او که قصد داشت دسته گل خود را به سمت مهمانان پرتاب کند، اشتباها آن را به سقف محل برگزاری جشن عروسی کوبید و موجب این حادثه شد.

 ویدئویی که منتشر شده است لحظه وقوع این اتفاق عجیب را در حالی که عروس به همراه داماد روی سکو و رو به مهمانان حاضر در جشن ایستاده اند به تصویر می کشد. مهمانان با دیدن این صحنه و فرو ریختن سقف دچار شوک و حیرت شدند. هنوز مشخص نیست آیا در این حادثه به کسی آسیبی وارد شده است؟

گفتنی است؛ این اتفاق در تاریخ 3 می و در یکی از شهرهای چین اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

عروس چینی با اقدام عجیبش در شب عروسی اش خبرساز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام عروس، سقف تالار عروسی را فرو ریخت! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..