تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور دایی و غیبت کی‌روش؛ از جام رونمایی شد

ایسنا: در حالی که کمتر از یک ساعت تا شروع قرعه کشی جام ملت‌های آسیا باقی مانده سالن رقابت‌ها رنگ و بوی این قرعه‌کشی را گرفته و مهمانان حاضر در مراسم هم رفته رفته وارد سالن می‌شوند.

علی دایی اسطوره فوتبال ایران و آقای گل جام ملت‌های ۹۶ در کنار سان جی‌ های چینی، سونیل چتری هندی و فیلیپ یوگاس باند فیلپینی از جمله مهمانان حاضر در این قرعه‌کشی هستند که قرعه تیم‌ها را مشخص می‌کنند.

دبیر کل AFC داتوجان نیز مجری این مراسم خواهد بود و نظارت ویژه‌ای بر آن خواهد داشت.

قرار است قبل از قرعه‌کشی نیز لحظات جذاب جام ملت‌های آسیا در دوره‌های قبل برای مهمانان حاضر در سالن از طریق مانیتور پخش شود.

کارلوس کی‌روش در مراسم قرعه‌کشی جام‌ملت‌های آسیا غایب خواهد بود و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نماینده ایران در این مراسم است.

پیش از آغاز مراسم از جام این رقابت‌ها در امارات رونمایی شد.

حضور دایی و غیبت کی‌روش؛ از جام رونمایی شد

این رقابت ها برای نخستین بار با حضور 24 تیم برگزار می شود. تیم ملی فوتبال ایران به همراه تیم های امارات میزبان، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و عربستان در سید یک قرار دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور دایی و غیبت کی‌روش؛ از جام رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..