تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود کدام کالاها باید ممنوع‌ شود؟ +جدول/همه چیزی درباره هولناک ترین مخدر!/۱۰ حقیقت شگفت‌انگیز از کره ماه که شاید نمی‌دانید/ ٢٥ گونه خطرناک از کشنده‌ترين و مرگبارترین حیوانات جهان+ تصاویر

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

ورود کدام کالاها باید ممنوع‌ شود؟ +جدول
با تذکرات صریح رهبر انقلاب در سال حمایت از کالای ایرانی، انتظار می‌رود دولت مسئله جلوگیری از واردات کالاهای غیر ضروری و با امکان تولید داخلی را جدی بگیرید.

همه چیزی درباره هولناک ترین مخدر!
مصرف ماده مخدر گل مدتی است که درمیان تعدادی از جوانان رواج پیدا کرده و این در حالی است که جامعه شناسان نسبت به عوارض خطرناک این ماده اعتیاد آور هشدار داده و خواستار آگاهی خانواده ها شده اند.

۱۰ حقیقت شگفت‌انگیز از کره ماه که شاید نمی‌دانید
در این مطلب به حقایقی شگفت انگیز و خارق‌العاده از کره ماه اشاره شده است که شاید از آن ها بی خبر باشید.

۱۰ حقیقت شگفت‌انگیز از کره ماه که شاید نمی‌دانید

٢٥ گونه خطرناک از کشنده‌ترين و مرگبارترین حیوانات جهان+ تصاویر
جهان پر از جانوران خطرناک است که با یک حرکت کوچک و ساده می توانند به زندگی یک انسان پایان دهند.

رمزگشایی از رویای «سكولاریسم اسلامی» محمد بن سلمان/ هدف ولیعهد سعودی از اقدامات اصلاحی چیست؟
هدف از انتخاب بن سلمان، تولد آتاتورکی جدید آن‌هم دریک کشوری با تفکرات شدید تکفیری بود تا شاید این کشور کل منطقه را به سمت سکولاریزاسیون پیش ببرد.

هدف بن سلمان از اقدامات اصلاحی چیست؟/ سعودی‌ها امیدوارند نسخه‌ای سکولار از اسلام را تولید کنند

مهمترین و تاثیرگذارترین فناوری‌هایی که امسال دنیا را تکان خواهند داد+ تصاویر
بر اساس پیش بینی ها ۱۳ حوزه تکنولوژی در سال پیش رو بیشترین تأثیر را بر زندگی بشر می گذارند و همزمان چالشها و دغدغه های اخلاقی و امنیتی را نیز با خود به همراه می آورند.

امواج موبایل سرطان‌زا است؟
نتایج تحقیقات جدید محققان نشان می دهد، میزان ابتلا به تومور بدخیم مغز در این انگلیس طی دو دهه گذشته تقریبا دو برابر شده است که نگرانی در مورد نقش تلفن همراه در بروز انواع مختلف سرطان را افزایش می دهد.

 همه چیز درباره فواید شگفت انگیز میوه خیار

مصرف خیار بخصوص در روز‌های گرم تابستان برای تسکین حرارت کبد و خونو التهابات بدن و التیام زردی و یرقان مفید است و صفرابر خوبی محسوب می‌شود

همه چیز درباره فواید شگفت انگیز میوه خیار

افراد بالای ۵۰ سال هرگز این حرکات ورزشی را انجام ندهند
افراد در سنین مختلف باید ورزش مناسب شرایط بدنی و سن خود انجام دهد زیرا انعطاف‌پذیری و قدرت بدنی در سنین مختلف متفاوت است.

افراد بالای ۵۰ سال هرگز این حرکات ورزشی را انجام ندهند

مظنه واحد‌های کلنگی در تهران + جدول
برای خرید واحد کلنگی در شهرک آزمایش با متراژ ۱۳۴ متر به سرمایه ۹۵۰ میلیون تومانی نیاز است.

انتهای پیام/

اخبارپربازدید گروه وبگردی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود کدام کالاها باید ممنوع‌ شود؟ +جدول/همه چیزی درباره هولناک ترین مخدر!/۱۰ حقیقت شگفت‌انگیز از کره ماه که شاید نمی‌دانید/ ٢٥ گونه خطرناک از کشنده‌ترين و مرگبارترین حیوانات جهان+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..