تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان واریز سود سهام عدالت مشمولان متاخر

واریز سود سهام عدالت بابت عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ به مشمولینی که به تازگی و با تاخیر شماره شبای حساب بانکی خود را با موفقیت به سامانه اعلام کرده‌اند در ۲۱ بانک به صورت تدریجی از روز سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت آغاز شد.

به گزارش شمانیوز، بابت عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ به مشمولینی که به تازگی و با تاخیر شماره شبای حساب بانکی خود را با موفقیت به سامانه اعلام کرده‌اند در ۲۱ بانک به صورت تدریجی از روز سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت آغاز شد که بر این اساس سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ آن‌ها به صورت یکجا به حسابشان واریز و تسویه حساب خواهد شد.

بر این اساس آن دسته از مشمولینی که طی دو ماهه انتهایی سال ۱۳۹۶ و یا در اوایل سال ۱۳۹۷ شماره شبای بانکی خود را به سازمان خصوصی سازی اعلام نموده و اکنون تایید شماره شبا مربوط در سامانه سهام عدالت قابل رویت می‌باشد به تدریج سود خود را دریافت خواهند کرد.

در خصوص آن دسته از مشمولینی که شبا بانکی خود را با تاخیر به سامانه سهام عدالت اعلام نموده لیکن هنوز اقدامات راستی آزمایی و کنترل شبا بانکی آنان از سوی بانک‌های عامل ذیربط در دست اقدام است، پس از این مرحله و متعاقب تایید شبا آنان طی ماه‌های بعد واریز سود به حساب آنان انجام خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان واریز سود سهام عدالت مشمولان متاخر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..