تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دره انار کجاست؟

به گزارش خبرنگار میراث فرهنگیحوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دره انار نام روستایی است که در توابع بخش مرکزی شهرستان باغ ملک استان خوزستان قرار گرفته است.این روستا در دهستان هپرو واقع شده است.

دره انار کجاست؟

شهرستان باغ ملک تقریبا در شرق استان خوزستان قرار گرفته است و از شهرهای آن می‌توان به صیدون,باغ ملک,قلعه تل و میداود اشاره کرد.

این شهرستان با ۳بخش مرکزی؛میداود و صیدون دهستان‌هایی چون میداود و هپرو را در خودش جای داده است.از دهستان‌های دیگر شهرستان باغ ملک می‌توان به رودزرد,سرله,قلعه تل و منگشت اشاره کرد.

دره انار کجاست؟

لازم به ذکر است؛ شهرستان باغ ملک منطقه‌ای کوهستانی است که از جاذبه‌های طبیعی استان خوزستان است.

این منطقه کوهستانی محل مناسبی برای رشد و نمو گیاهانی چون درختان بلوط و افرا است.گل گاوزبان,خاکشیر و گون کتیرا نیز در این منطقه رشد  می‌کنند.

دره انار کجاست؟

منطقه کوهستانی که شهرستان باغ ملک در آنجا قرار گرفته است,زیستگاه جانورانی چون روباه,شغال,گرگ,میش,گراز,خرگوش,کبک و قرقاول است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دره انار کجاست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..