تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم: چگونه از شر سرماخوردگی خلاص شویم؟

برترین ها - احسان درخشنده: بسیاری از قدیمی‌ها اعتقاد داشته و دارند که «هوای فصل‌های بهار و پاییز دزد است». یعنی چی؟ یعنی هوای این فصل‌ها اصلاً ثبات ندارد؛ گاهی سرد می‌شود و گاهی گرم. حتماً می‌دانید، در شرایطی که نوسان دمایی زیاد باشد، احتمال ابتلا به سرماخوردگی بیشتر می‌شود.

با این که سرماخوردگی عمدتاً عامل ویروسی و باکتریایی دارد، ولی به باور بسیاری از کارشناسان، سرد و گرم شدن ناگهانی بدن، می‌تواند زمینه را برای ورود عوامل بیماری‌زا به بدن فراهم‌تر سازد.

احتمالاً شما هم در محیطِ پیرامونیِ خود افرادی را سراغ دارید که در فصل دل‌انگیز بهار به سرماخوردگیِ شدید مبتلا شده‌اند. امیدواریم که شما و عزیزانتان تا حد امکان از گزند این بیماریِ دردسرآفرین در امان باشید؛ اما چنانچه احیاناً خود یا اطرافیانتان به سرماخوردگی مبتلا هستید، تماشای ویدئوی زیر می‌تواند در معالجه و درمان سریع‌تر این بیماری بسیار مؤثر باشد. تنتان سلامت، بهارتان خوش!

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

فیلم: چگونه از شر سرماخوردگی خلاص شویم؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم: چگونه از شر سرماخوردگی خلاص شویم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..