تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت های بنیاد سعدی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران / نحوه همکاری دانش آموختگان زبان و ادبیات فارسی با بنیاد سعدی

فعالیت های بنیاد سعدی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران / نحوه همکاری دانش آموختگان زبان و ادبیات فارسی با بنیاد سعدیسمیرا یافتیان، مدیر روابط عمومی بنیاد سعدی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به فعالیت های این نهاد در زمینه اموزش زبان فارسی گفت بنیاد سعدی اخرین کتاب های خود را در زمینه آموزش زبان فارسی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه کرده است. همچنین این بنیاد در این دوره نمایشگاه از کتاب هایش رونمایی خواهد کرد در یکی از رونمایی های کتاب که روز یکشنبه انجام می‌شود علاوه بر حداد عادل، رئیس بنیاد سعدی نمایندگانی از نهادهای مختلف چون فرهنگستان زبان و ادب فارسی، شورای فرهنگ ارتباطات حضور خواهد داشت در کنار ان سفیر بنگلادش حضور خواهد داشت نشستی درباره کتاب روی ماه خداوند را ببوس اثر مصطفی مستور که برای مخاطبان کتاب در ان کشور ترجمه شده است خواهیم داشت.
وی افزود روز هجدهم اولین نشست بنیاد سعدی با حضور دبیر بنیاد و سفرای کشورهای مختلف برگزار خواهد شد در این نشست درباره نقش زبان فارسی در ارتباط بین کشورهای مختلف صحبت خواهند کرد. پس از ان دکتر صحرایی نشستی درباره آموزش زبان فارسی خواهند داشت افرادی از کشور های مختلف چون سریلانکا، عراق، امریکا می ایند و درباره اینکه چرا زبان فارسی را انتخاب کرده اند صحبت خواهند کرد.
مدیر روابط عمومی بنیاد سعدی با اشاره به اینکه این بنیاد به ایرانیان خارج از کشور و افراد کشورهای دیگر زبان فارسی را اموزش می دهد بیان کرد آموزش های بنیاد سعدی درباره خط فارسی است با توجه به اینکه خواندن و نوشتن ما با هم فرق می کند و اینکه چطور این زبان را به راحتی یاد بگیرند. این نهاد با غرفه های خارجی که در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هستند در زمینه اموزش زبان فارسی ارتباط برقرار می کند و فعالیت های بنیاد سعدی را در این زمینه برای ان ها معرفی می کند.
یافتیان ادامه داد بنیاد سعدی با دانشگاه های داخل ایران از جمله دانشگاه شهید بهشتی، علامه طباطبایی، دانشگاه آزاد و پیام نور ارتباط دارد و با ان ها در زمینه اموزش زبان فارسی تفاهم نامه امضا کرده است. این دانشگاه ها در زمینه نگارش کتاب هایی درباره اموزش زبان فارسی با بنیاد سعدی همکاری می کنند استادی به دانشگاهی در خارج از کشور برای اموزش زبان فارسی می رفت و براساس جزوه به فارسی اموزان آموزش می داد.
وی تصریح کرد کسانی که در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری زبان و ادبیات فارسی تحصیل کرده اند می توانند در دوره های اموزش زبان فارسی شرکت کنند. در این دوره ها به ان ها اموزش داده می شود چگونه زبان فارسی را به فارسی اموزان خارج از کشور آموزش دهند در صورتی که این افراد به خارج از کشور بروند می توانند به عنوان نماینده بنیاد سعدی در زمینه اموزش زبان فارسی همکاری کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت های بنیاد سعدی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران / نحوه همکاری دانش آموختگان زبان و ادبیات فارسی با بنیاد سعدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..