تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک راه‌حل برای کاهش خطر سکت 

سلامت نیوز:بررسی‌ها نشان می‌دهد استفاده از سونا می‌تواند خطر سکته مغزی را تا ۶۰ درصد کاهش دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، گروهی از محققان فنلاندی دریافتند افرادی که چهار بار در هفته از سونا استفاده می‌کنند کمتر در معرض سکته مغزی هستند.

این بررسی که روی بیش از ۱۶۰۰ فرد بزرگسال انجام گرفت، نشان داد افرادی که حداقل چهار بار در هفته از سونا استفاده می‌کنند حدود ۶۰ درصد کمتر احتمال دارد در ۱۵ سال آینده دچار سکته مغزی شوند.‌

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، پیش از این محققان در بررسی‌های دیگر مشاهده کرده بودند استفاده مرتب از سونا احتمال ابتلا به بیماری قلبی و زوال عقلی را کاهش می‌دهد. شواهدی نیز وجود دارد که نشان‌دهنده تاثیر استفاده از سونا بر کاهش فشار خون است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک راه‌حل برای کاهش خطر سکت »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..