تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی و دانلود مجموعه نرم‌افزارهای آفیس شرکت مایکروسافت برای اندروید و آی‌او‌اس

معرفی و دانلود مجموعه نرم‌افزارهای شرکت مایکروسافت برای اندرویدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه نیاز مردم به گوشی‌های هوشمند امری اجتناب‌ناپذیر است و با پیشرفت فناوری، شاید بسیاری از مردم نتوانند حتی یک روز را بدون گوشی هوشمند خود بگذرانند.

یکی از شرکت‌هایی که در زمینه ساخت و عرضه نرم افزارهای گوناگون برای سیستم عامل‌ گوشی‌های هوشمند یعنی اندروید و آی او اس فعالیت چشم‌گیری داشته، شرکت مایکروسافت است.

این شرکت طیف وسیعی از نرم افزار‌های کاربری از جمله ویرایش متن، ویرایش عکس و ... را شبیه سازی کرده و آنها در به راحتی در گوشی‌های هوشمند در دسترس کاربران قرار داده است. در ادامه مجموعه‌ نرم افزارهای کاربردی شرکت مایکروسافت برای گوشی‌های هوشمند را  معرفی خواهیم کرد.

مایکروسافت ورد - Microsoft Word Preview

دانلود Microsoft Word 16.0.8229 برای اندروید و ios؛ نرم‌افزار رسمی ورد برای گوشی

نرم‌افزار Microsoft Word یکی از نرم‌افزارهای کاربردی و محبوب در بین کاربران است و به عنوان پرکاربردترین نرم افزار از مجموعه آفیس نیز محسوب می شود. با دانلود این نرم‌افزار می‌توانید تمامی امکاناتی را که در نسخه ویندوز داشتید را در گوشی خود استفاده کنید و لذت ببرید. با استفاده از نرم‌افزار Microsoft Word می توانید چند سند بسازید و آنها را به راحتی ویرایش کنید.

دانلود برای اندروید   دانلود برای آی او اس

« برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار کلیک کنید »

مایکروسافت اکسل - Microsoft Excel Preview

دانلود Microsoft Excel Preview 16.0.8229 ؛ ساخت و اجرای فایل اکسل در گوشی

نرم افزار Microsoft Excel یکی از نرم افزار های کاربردی مجموعه آفیس است. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های اکسل را در گوشی خود مشاهده ،سند های جدیدی را ایجاد و آن ها را ویرایش کنید. این نرم افزار قادر است صفحات اکسل و جزئیات آن را با کیفیت عالی به شما نمایش دهد. می توانید با اتصال پرینتر به گوشی خود از صفحات اکسل پرینت بگیرید.

دانلود برای اندروید   دانلود برای آی او اس

« برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار کلیک کنید »

مایکروسافت پاورپوینت - Microsoft PowerPoint

دانلود Microsoft PowerPoint . ؛ نرم‌افزار رسمی پاورپوینت برای اندروید و Ios

Microsoft PowerPoint برنامه اصلی شرکت مایکروسافت پاورپوینت برای گوشی ها و تبلت های اندروید و آی او اس است. با استفاده از این نرم افزار می توانید پاورپوینت را بهتر از همیشه روی تبلت خود مشاهده کنید. هنگامی که شما ارائه ها را ویرایش یا ایجاد می کنید، می توانید از چگونگی نمایش آنها در سراسر کامپیوتر، مک، تبلت و گوشی موبایل مطمئن شوید.

دانلود برای اندروید   دانلود برای آی او اس

« برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار کلیک کنید »

برنامه مترجم مایکروسافت ترنسلیتور - Microsoft Translator

Microsoft Translator

نرم افزار Microsoft Translator یکی از بهترین برنامه های مترجم صوتی همراه است که توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به صورت زنده صدای محیط را ضبط کنید و به زبان دلخواه خود ترجمه کنید. این نرم افزار از 50 زبان از جمله فارسی، اسپانیایی، چینی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی، هلندی و کره ای پشتیبانی می کند.

دانلود برای اندروید   دانلود برای آی او اس

« برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار کلیک کنید »

برنامه اسکن متن - Microsoft Office Lens

Microsoft Office Lens

نرم افزار Microsoft Office Lens ابزار اسکن از مدارک است که توسط شرکت مایکروسافت طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید گوشی خود را به یک اسکنر قدرتمند تبدیل کنید. این نرم افزار می توانید با برنامه OneNote متصل شود و یک خروجی از مدارک را در این نرم افزار قرار دهد. شما می توانید با اسناد خود، فایل های Word ،PowerPoint و PDF ایجاد کنید و آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دانلود برای اندروید   دانلود برای آی او اس

« برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار کلیک کنید »

نرم‌افزار یادداشت‌برداری دیجیتال - Microsoft OneNote

دانلود OneNote 16.1.8366 برای اندروید و ios؛ نرم افزار رسمی مایکروسافت برای یادداشت برداری

نرم افزار OneNote یکی از برنامه های شرکت مایکروسافت است که نسخه های آن برای سیستم عامل های ویندوز، مک، آیفون و اندروید عرضه شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی امکانات نرم افزار OneNote را که در نسخه ویندوز از آن بهره میبرید را در گوشی داشته باشید و نوت بوک دیجیتال ایجاد کنید. این نرم افزار دارای محیطی فوق العاده زیبا و جذاب است و می توانید یادداشت های خود را در لیست های مختلف ثبت و آنها مدیریت کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

دانلود برای اندروید   دانلود برای آی او اس

« برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار کلیک کنید »

برنامه آوت لوک مایکروسافت - Microsoft Outlook

Microsoft Outlook

نرم افزار Microsoft Outlook یکی از برنامه های مجموعه آفیس شرکت مایکروسافت است. به وسیله این نرم افزار می توانید در محیطی زیبا و جذاب حساب ایمیل خود را مدیریت کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید صندوق پیام خود را چک کنید، ایمیل ها را ویرایش و برای دیگران ایمیل ارسال کنید.

دانلود برای اندروید   دانلود برای آی او اس

« برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار کلیک کنید »

مایکروسافت کورتانا - Microsoft Cortana

دانلود Microsoft Cortana  برنامه دستیار صوتی کورتانا اندروید

 اگر از گوشی های اپل یا گوگل پیکسل استفاده می‌کنید مطمئنا با دستیارهای صوتی سیری اپل و دستیار صوتی گوگل آشنا هستید. شرکت مایکروسافت هم برای گوشی های خود دستیار صوتی کورتانا (Microsoft Cortana) را طراحی کرد که در ویندوز 10 نیز برای رایانه ها هم عرضه شد.

بدون اغراق باید گفت دستیار صوتی کورتانای مایکروسافت در هوش مصنوعی کمی پیشرفته تر عمل می‌کند و نه تنها کارهای درخواستی و برنامه های روزانه ما را یادآوری می‌کند بلکه باید گفت مانند یک دستیار تمام عیار به سوالات ما هم پاسخ خواهد داد و برنامه های تنظیم شده را نیز سر وقت اجرا خواهد کرد. با وجود استقبال از این دستیار صوتی شرکت مایکروسافت آن را برای اندروید و Ios نیز عرضه کرد. گفتنی است؛ این نرم افزار فعلا از زبان های آلمانی، اسپانیایی، انگلیسی، چینی، ایتالیایی و فرانسوی پشتیبانی می‌کند.

دانلود برای اندروید   دانلود برای آی او اس

« برای دانلود آخرین نسخه نرم افزار کلیک کنید »

انتهای پیام/

دانلود مجموعه نرم‌افزارهای شرکت مایکروسافت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی و دانلود مجموعه نرم‌افزارهای آفیس شرکت مایکروسافت برای اندروید و آی‌او‌اس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..