تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش سهم آیفون از بازار گوشی با وجود عرضه‌ گلکسی اس 9

در سه‌ ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۸ با وجود عرضه‌ی گلکسی اس ۹، سهم آیفون در بازار گوشی‌های هوشمند با رشد اندکی مواجه شد.

مقاله‌های مرتبط:

براساس پژوهشی که مؤسسه‌ی آماری آی‌دی‌سی و استراتژی آنالیتیکس انجام داده، سهم آیفون‌های اپل در سه‌ ماهه‌ی نخست سال جاری نسبت به بازه‌ی زمانی مشابه در سال گذشته‌ی میلادی، با رشدی اندک همراه بوده است.

روز سه‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری، اپل گزارش مالی خود را ارائه کرد که براساس آن، طی فصل مالی گذشته این شرکت موفق به فروش ۵۲.۲ میلیون آیفون شده است. حال بر طبق این آمار، شرکت‌های آماری تخمین می‌زنند که گوشی‌های کوپرتینونشین‌ها ۱۵.۵ درصد از فروش‌ گوشی‌های هوشمند طی فصل مالی گذشته را به خود اختصاص داده‌اند؛ این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۴.۷ درصد بود، رشدی ۰.۸ درصدی را نشان می‌دهد.

اگرچه رقم فوق نشان از رشد خیره‌کننده‌ای در این زمینه نمی‌دهد؛ اما با توجه به عرضه‌ی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در ماه مارس، رشد ۰.۸ درصدی سهم آیفون از بازار گوشی‌های هوشمند، بیش از پیش مهم جلوه می‌کند. سامسونگ اعلام کرده است که در طی فصل مالی گذشته، موفق به فروش ۷۸.۲ میلیون گوشی هوشمند شده؛ بنابراین براساس تخمین‌های مؤسسات آماری، سهم این شرکت کره‌ای از ۲۲.۶ درصد در سال گذشته به ۲۳.۴ درصد رشد یافته است که با توجه به عرضه‌ی پرچمداران این شرکت در سه‌ماهه‌ی یادشده، تغییر بسیاری را نشان نمی‌دهد.

سهم گوشی های هوشمند

با این وجود، همچنان سامسونگ در زمینه‌ی فروش، عملکرد بهتری را نسبت به رقبا داشته است؛ البته باید در نظر داشت که آمار فروش این شرکت تنها به پرچمداران آن خلاصه نمی‌شود؛ زیرا تولیدات آن‌ها بازه‌ی وسیعی از گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده را نیز در بر می‌گیرد. طبق معمول، کوپرتینویی‌ها در این سه ماهه نیز گوشی‌های کمتری را نسبت به رقبای اندرویدی به فروشی رسانده‌اند؛ اما بر اساس پژوهشی که موسسه کانوکورد جنیوتی انجام داده، اپل نزدیک به ۸۷ درصد از سود بازار گوشی‌های هوشمند در سه‌ ماهه‌ی منتهی به ماه دسامبر را به دست آورده است. اگرچه در گزارش مالی اپل، فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت به تفکیک مدل اعلام نشده؛ اما با در نظر گرفتنِ رشد ۳ درصدی در فروش گوشی‌های آیفون و افزایش ۱۴ درصدی درآمد از طریق آیفون، به‌نظر می‌رسد که قیمت بالاتر آیفون ۱۰ نقش عمده‌ای در این موضوع داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش سهم آیفون از بازار گوشی با وجود عرضه‌ گلکسی اس 9»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..