تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گپ و گفت «پرانتز باز» با یک معلم نمونه

گپ و گفت «پرانتز باز» با یک معلم نمونهبه گزارشحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شانزدهمین قسمت از برنامه ی «پرانتز باز» که به مناسبت روز معلم، تدارک دیده شده است، حول محور «رابطه معلم و دانش آموزان» ، «ویژگی معلم خوب» و «مشکلات معلمان در سیستم آموزشی» با معصومه خاتمی، معلم نمونه در سطح کشور به گفتگو می پردازد
پرانتز باز برنامه ای است با رویکرد بررسی اخبار نوجوانان که به صورت هفتگی با اجرای محمودرضا قدیریان و چهار دبیرخبر نوجوان هر هفته جمعه ها ساعت 16 روی آنتن شبکه امید می رود.
در این برنامه علاوه بر بخش گفتگو با مهمانان و گزارش میدانی که به گفتگو با نوجوانان درباره موضوع اصلی برنامه می پردازد، بخش دیگری در نظر گرفته شده که نوجوانان سنین 13 تا 20 سال می توانند به عنوان خبرنگار افتخاری با برنامه همکاری داشته و گزارش های تصویری و ویدئویی خود را برای پخش، به برنامه ارسال کنند.
عوامل تولید این برنامه عبارت اند از: تهیه کننده: محمود فلاح پرویزی، مدیر تولید و جانشین تهیه کننده : سعید احمدی، سردبیر: حسین شکیب راد، کارگردان: بهرام امانی. اجرا: محمودرضا قدیریان، محسن محبی، سید ابوالفضل سیروس نژاد، ساناز احسانی و زهرا محبوب.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گپ و گفت «پرانتز باز» با یک معلم نمونه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..