تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریزش هوهناک برجی بر اثر آتش‌سوزی در برزیل+ فیلم

ریزش هوهناک برجی بر اثر آتش‌سوزی در برزیل+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آتش‌سوزی در یک برج در سائوپائولو برزیل موجب کشته شدن یک نفر شد.
این برج که در سائوپائولو به برج بی‌خانمان‌ها شهرت دارد، مامن بی‌خانمان‌های برزیلی شده بود و حداقل 50 خانواده بی‌خانمان در آن زندگی می‌کردند.

مردی که در این حادثه جان خود را از دست داد، درست قبل از فرو ریختن ساختمان با آتش‌نشانی که برای نجات او آمده بود صحبت کرد ولی نتوانست نجات پیدا کند. در ادامه فیلم لحظه فرو ریختن برج را مشاهده می‌کنید.

انتها پیام/
برج بی‌خانمان‌ها در برزیل بر اثر آتش‌سوزی فرو ریخت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریزش هوهناک برجی بر اثر آتش‌سوزی در برزیل+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..