تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امکان زندانی شدن آقای نخست وزیر پاکستان در پی فساد اقتصادی

|مکان احتمالی زندانی شدن نواز شریف کجاست؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با اوج‌گیری بررسی پرونده فساد اقتصادی نواز شریف توسط دادگاه عالی پاکستان به نظر می‌رسد زندانی شدن نخست وزیر سابق پاکستان دور از ذهن نباشد.

وی که تاکنون حاضر به پذیرش جرایم خود نشده و بار‌ها خود را بی‌گناه قلمداد کرده است طی سخنرانی‌های خود در روز‌های اخیر احتمال زندانی شدن خود را رد نکرده و گفته است: من از زندانی شدن واهمه‌ای ندارم.

در صورتی‌که دادگاه عالی پاکستان حکم زندانی شدن نواز شریف را صادر کند نخست وزیر سابق پاکستان باید از پشت میله‌های زندان نظاره‌گر انتخابات آتی این کشور باشد.

 

بیشتر بخوانید:پیش بینی‌های سیاستمداران پاکستانی برای سال 2018

در خصوص اینکه زندان احتمالی نواز شریف کجاست نیز گمانه زنی‌های مختلفی صورت گرفته است، ولی بسیاری معتقدند که نواز شریف نیز مانند «ذوالفقار علی بوتو» سیاستمدار فقید حزب مردم، در خانه‌ای که در شهر مری واقع است زندانی خواهد شد.

برخی رسانه‌های پاکستانی از جمله اکسپرس نیوز مشخصات جغرافیایی و حتی معماری این خانه را تشریح کرده و آن را دارای چهار اتاق دانسته‌اند.

با توجه به اینکه این خانه در حال بازسازی است به نظر می‌رسد به زودی پذیرای یک فرد مهم است و این فرد می‌تواند نواز شریف باشد.

از طرفی دیگر زندان ادیاله نیز یک مکان محتمل برای زندانی شدن نواز شریف است و بازسازی‌هایی که در این زندان در حال انجام است از چشم رسانه‌ها و حتی خود شخص نواز شریف دور نمانده است.

قرار است به زودی تکلیف نهایی پرونده فساد اقتصادی نواز شریف مشخص شده و رهبر سابق حزب نواز، در جریان آینده سیاسی خود قرار بگیرد.

نواز شریف ۶۷ سال سن دارد و تاکنون سه بار به عنوان نخست وزیر پاکستان انتخاب شده که هیچ وقت موفق به اتمام دوره ۵ ساله خود نشده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

امکان احتمالی زندانی شدن نواز شریف کجاست؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امکان زندانی شدن آقای نخست وزیر پاکستان در پی فساد اقتصادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..