تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرهنگ ایرانی یک فرهنگ غنی است

//////////محمود غلامی تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره حمایت از کالای ایرانی که رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار سال 97 برگزید به خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت:در بخش سینما و حوزه لوازم تکنیکی و فیلمبرداری ما و خیلی از کشورهای دنیا چیزی برای ارائه نداریم و تولید آن ها مختص چند کشور خارجی است اما در مسائلی چون وسایل دکور و صحنه و...می توان از کالا و نیروی انسانی ایرانی استفاده کرد.

وی افزود:فرهنگ ایرانی یک فرهنگ غنی است که می توان از آن بهره بسیار مثبت و خوبی برد اما جامعه امروز ما با سه فرهنگ ایرانی،عربی و غربی زندگی می کنند که فرهنگ غربی بیشتر در جامعه رواج دارد ما نباید و نمی توانیم با سنت ایرانی اما فرهنگ و لباس غربی زندگی کنیم اگر حداقل ما به نوبه خودمان در سینما از فرهنگ بومی استفاده کنیم و اشاعه دهیم اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

این تهیه کننده عنوان کرد:ما به یک شهرک سینمایی با کلیت ایرانی که بتواند فرهنگ غنی مان را نشان دهد نیاز داریم این پروسه یک سرمایه گذاری می خواهد که از عهده ما بر می آید اما آدم پیگیری نیست که پی آن را بگیرد تا به این هدف مثبت برسیم.

غلامی گفت:در کل اگر مردم و مسئولان حرف مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی را گوش دهند قطعا امریکا،اسرائیل و هر کشوری که با ایران مشکل دارد شکست خواهد خورد اتفاقی که گاندی در مبارزه با انگلستان انجام داد و او را شکست داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرهنگ ایرانی یک فرهنگ غنی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..