تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حادثه غیرمنتظره گردشگران پارک را در هوا گرفتار کرد! +فیلم

حادثه غیرمنتظره گردشگران پارک را در هوا گرفتار کرد! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اشکال فنی یک ترن هوایی در یکی از پارک های تفریحی ژاپن موجب شد تا این ترن در میانه راه توقف کرده و حدود 100 نفر در ارتفاع 30 متری از زمین آویزان بمانند. در ویدئویی که توسط یک هلیکوپتر تهیه شده است این گردشگران در حالی که به شکلی وحشتناک از این ترن هوایی آویزان هستند دیده می شوند. همچنین در این ویدئو دهها پرسنل این پارک که مشغول کمک به افراد گرفتار شده هستند دیده می شوند.

این اتفاق روز سه شنبه و هنگام توقف ناگهانی ترن هوایی موسوم به "دایناسور پرنده " در ژاپن رخ داد. خوشبختانه در اثر این حادثه به هیچ یک از گردشگران آسیبی وارد نشد.

انتهای پیام/

لحظات دلهره آور 100 گردشگر ژاپنی در ارتفاع 30 متری از زمین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حادثه غیرمنتظره گردشگران پارک را در هوا گرفتار کرد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..