تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم | سخنان بی‌پرده باران کوثری درباره اکران «عصبانی نیستم»

فیلم | سخنان بی‌پرده باران کوثری درباره اکران «عصبانی نیستم»

فرهنگ > سینما - باران کوثری در اکران مردمی «عصبانی نیستم» اعلام کرد که این نمایش این فیلم نتیجه مطالبه مردم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین اکران مردمی فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» بامداد چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور عوامل این فیلم از جمله باران کوثری، نوید محمدزاده، رضا درمیشیان و رضا بهبودی در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

باران کوثری در این مراسم درباره «عصبانی نیستم» گفت: «این پنج سال خیلی به ما سخت گذشت و انتظار نداشتیم که شما درک کنید، در این مدت فکر می کردیم خیلی تیم باحالی هستیم که این پنج سال کنار رضا ایستادیم. شما ولی خیلی مردم درجه یکی هستید که در تک تک ساعت های این پنج سال کنار رضا درمیشیان و فیلمش ایستادید.»

او اضافه کرد: «این فیلم اگر امروز اکران می شود فقط نتیجه پیگیری ما نیست بلکه نتیجه مطالبه شماست. همیشه به رضا می گفتم اگر یک پلان این فیلم هم روی پرده بیاید پیروزی است زیرا که به یک مسئله بزرگ برای همه ما تبدیل شده بود. اکران فیلمی مثل «عصبانی نیستم!» دل سوخته و صبر و شجاعت می خواست.»

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم | سخنان بی‌پرده باران کوثری درباره اکران «عصبانی نیستم»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..