تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخطار هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی جدید به کشور

سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و وزش باد شدید و وقوع سیلاب در برخی مناطق هشدار داده است.

هشدار هواشناسی درباره بارانهای سیل آسا، بارش تگرگ و رعد و برق

سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی جدید به کشور و وزش باد شدید و وقوع سیلاب در برخی مناطق هشدار داده است.

در این اخطاریه آمده است:

«پیرو اطلاعیه شماره ۱۴ مورخ دیروز (۱۱ اردیبهشت) با توجه به شدت بارش در برخی مناطق کشور، طی فردا (پنجشنبه) و جمعه، وضعیت هوا به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود:

فردا (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت) : از بعد از ظهر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در نیمه شمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، کردستان، همدان، نیمه جنوبی مرکزی، نیمه غربی اصفهان، غرب یزد و ارتفاعات مرکزی البرز.

روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) : رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، همدان، نیمه جنوبی مرکزی، نیمه شرقی لرستان، غرب و جنوب اصفهان، غرب یزد.»

در پایان این اخطاریه‌آمده است: «شایان توجه است که ویژگی سامانه‌های فصل بهار، وقوع بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق است که به سبب بارش شدید موقت در بازه زمانی کوتاه، منجر به روان آب و سیلاب ناگهانی در مناطق مستعد از جمله در رودخانه‌های فصلی و دره‌های کوهستانی پرشیب می‌شود. همچینن احتمال وقوع رعد و برق بویژه در ارتفاعات و بارش تگرگ نیز وجود دارد. بنابراین توصیه می‌شود تا تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی در نظر گرفته شود.»

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

loading...

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخطار هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی جدید به کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..