تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب سود نقدی 2855 میلیارد ریالی توسط ناشران بورس تهران

 

میزان سود تقسیم شده شرکت ها به تفکیک صنعت در پایان فروردین ماه 97، برابر با 2855 میلیارد ریال بود و متوسط سود نقدی برای هر سهم معادل 169 ریال را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، به نقل از شرکت بورس تهران، تطبیق سود (زیان) پیش بینی شده شرکت ها در این ماه نسبت به اسفند 96 نشان می دهد که تعداد 9 شرکت با افزایش، تعداد 9 شرکت با کاهش و مابقی شرکت ها برابر با 291 شرکت، تغییری در سود (زیان) پیش بینی شده نداشته اند.

همچنین سود و زیان پیش بینی شده شرکت ها در پایان فروردین ماه سال 97 برابر با 445018 میلیارد ریال است که نسبت به اسفند ماه 96، معادل 48969 میلیارد ریال کاهش نشان می دهد. در پایان فروردین متوسط پیش بینی سود(زیان) خالص شرکت های بورسی به ازای هر سهم برابر با 308 ریال است.

در ضمن میزان سود تقسیم شده شرکت ها به تفکیک صنعت- انباشته در اولین ماه بهار ، بیش از 2855 میلیارد ریال بوده که 57 درصد درآمد (زیان) واقعی شرکت ها بوده است. همچنین متوسط سود نقدی برای هر سهم معادل 169 ریال را نشان می دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب سود نقدی 2855 میلیارد ریالی توسط ناشران بورس تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..