تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزارى جلسه هماهنگى پيش از ديدار استقلال و خونه به خونه

برگزارى جلسه هماهنگى پيش از ديدار استقلال و خونه به خونهبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه هماهنگى پيش از ديدار تيم هاى استقلال تهران  و خونه به خونه امشب ساعت ١٠ با حضور مسئولان هر دو تيم برگزار شد

در اين نشست قرار  شد شاگردان شفر با پيراهن هاى يك دست آبى و دروازه بان اين تيم با البسه سفيد مقابل خونه به خونه به ميدان برودهمچنين شاگردان اسكوچيچ نيز با پيراهن هاى يك دست قرمز و دروازه بان خونه به خونه با البسه طوسى مقابل آبى پوشان پايتخت به ميدان مى رود.

ديدار ٢ تيم استقلال و خونه به خونه روز پنج شنبه ساعت ١٩:١٥ برگزار مى شود.

انتهای پیام/ 

برگزاری جلسه هماهنگی فینال جام حذفی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزارى جلسه هماهنگى پيش از ديدار استقلال و خونه به خونه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..