تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوخی عجیب ستاره بارسا با یک مجری

ورزش سه: دیروز جشن قهرمانی بارسلونا در سطح شهر و با حضور ستاره های بارسا در اتوبوس این تیم و با حضور تعداد فراوانی از هواداران این تیم در شهر بارسلون برگزار شد.

اما در خلال این جشن، ساموئل اومتیتی سوار بر اتوبوس با مجری زن کادناکوپه شوخی عجیبی انجام داد و هنگامیکه او در حال مصاحبه بود از بالا روی سر او نوشیدنی ریخت. این رفتار باعث عصبانیت مجری تلویزیونی شده و او به اومتیتی گفت که تو را خواهم کشت اما مدافع فرانسوی بارسلونا خیلی زود از رفتار خود پشیمان شده و از این خانم عذرخواهی کرد.

اومتیتی می دانست که اگر خبرنگار کادناکوپه بخواهد می تواند به خاطر این شوخی از وی شکایت کند و به همین خاطر خیلی سریع با عذرخواهی از او جلوی حواشی بعدی را برای خود گرفت.

شوخی عجیب ستاره بارسا با یک مجری

شوخی عجیب ستاره بارسا با یک مجری

شوخی عجیب ستاره بارسا با یک مجری

شوخی عجیب ستاره بارسا با یک مجری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوخی عجیب ستاره بارسا با یک مجری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..