تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت فیلم‌های علمی تخیلی به بازار آمد+ تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ محققان از نوعی فناوری جدید برای ردیابی اثر انگشت برروی برنامه‌ها خبرداده‌اند که می‌تواند پوست دست افراد را به صفحه نمایشگر لمسی تبدیل کند و در واقع دست فرد ساعت هوشمند می‌شود.

این فناوری به نام لومی واچ (LumiWatch) به قیمت ۶۰۰ دلار، ابعادی برابر با ۴۰ سانتی متر مربع از سطح مورد نظر حتی پوست بازوی فرد را در بر می‌گیرد وبه وسیله پروژکتور، نور لیزر را به آن می‌تاباند تا تشکیل صفحه نمایشگر لمسی شود.

ساعت فیلم‌های علمی تخیلی به بازار آمد+ تصاویر

این دستگاه می‌تواند ازفناوری وای فای و بلوتوث برای اتصال به پروژکتور استفاده کند و قیمت اولیه آن ۶۰۰ دلار برآورد شده است.

ساخت لومی واچ به وسیله دانشمندان دانشگاه کارنگی ملون (Carnegie Mellon) و‌ای اس یو تچ (ASU Tech) انجام شده و دست یا بازو را تبدیل به صفحه نمایشگر لمسی می‌کند.

ساعت فیلم‌های علمی تخیلی به بازار آمد+ تصاویر

این رایانه پوشیدنی دارای سیستم عامل اندروید است و توان اتصال به اینترنت بدون سیم را دارد؛ ازجمله قابلیت‌های دستگاه امکان قفل و باز کردن رمز دستگاه، باز کردن برنامه‌ها و حتی ویرایش تصاویر برروی صفحه نمایش خود (کف دست کاربر) است.

طراحان اعتقاد دارند ساخت آن سبب راحتی بیشتر کاربر برای کار با ساعت هوشمند و نیز سرشکن شدن قیمت این دستگاه هاست.

ساعت فیلم‌های علمی تخیلی به بازار آمد+ تصاویر

پروژکتور و نور تابش شده ازآن برروی کف دست به اندازه‌ای است که حتی درساعت اوج تابش نور خورشید کاربر می‌تواند به راحتی به مطالعه داده‌ها برروی صفحه نمایش ساعت هوشمند خود بپردازد.

این دستگاه همچنین دارای قابلیت‌هایی است تا کاربر دچار خطا در زمان کار با دستگاه نشود و به طور مثال پیام اشتباهی را ارسال نکند.

لومی واچ دارای پردازنده چهاره هسته‌ای (Qualcomm۱.۲ Ghz)، سیستم عامل اندروید (۵.۱)،۷۶۸ مگا بایت رم، ۴ گیگابایت حافظه و باتری یون لیتیوم ۷۴۰ میلی آمپری است.

طراحان اعلام کرده‌اند استفاده ازاین نسل جدید ساعت‌های هوشمند و رایانه‌های پوشیدنی افزون برجذابیت سبب تحول در فناوری به کاررفته درآن‌ها نیز می‌شود.


انتهای پیام/

ساعت حسگری که رو پوستتان فعال می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت فیلم‌های علمی تخیلی به بازار آمد+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..