تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای مراسمی عجیب برای کشیش هندی دردسرساز شد +فیلم

اجرای مراسمی عجیب برای کشیش هندی دردسرساز شد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  هنگام اجرای یک مراسم سنتی هندی در معبد "ريوانا سيدشوارا" واقع در کارناتا که حضار می بایست در آن از روی زغال داغ بدوند ،"فیجای کومار" 35 ساله کشیش هندی هنگام عبور از مسیر زغال های سوزان ناگهان کنترل خود را از دست داد.

دیگر افراد حاضر در مراسم سریعا به یاری اش شتافتند و او را از میان زغال ها بیرون آوردند اما آقای کومار 60% از بدنش دچار سوختگی شد.

در ادامه لحظه سقوط کشیش هندی تبار را روی زغال های داغ می بینید.

بیشتر بخوانید:روش عجیب برخی کاتولیک‌های مکزیک برای پاک کردن گناهان! +فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

مراسم عجیب هندی برای کشیش جوان دردسر ساز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای مراسمی عجیب برای کشیش هندی دردسرساز شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..