تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوش جان موش کوچولو منتشر شد

کتاب جدید کانون، نوش جان موش کوچولوبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ «نوش جان موش کوچولو!» عنوان اثری از اریک باتو با ترجمه‌ ویدا رامین برای خردسالان 3 تا 6 ساله منتشر شده است.

این کتاب درباره‌ موش کوچکی است که همیشه گرسنه است،‌ در این میان او با گربه‌ گرسنه‌ای روبرو می‌شود و ماجراهایی برای آن دو اتفاق می‌افتد.

«نوش جان موش کوچولو» در واقع در قالب کتاب‌های تصویری خلق شده است و اریک باتو با متن‌های کوتاه و تصاویر ساده، روایت خود را برای خردسالان بازگو کرده است.

حق نشر این کتاب از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از انتشارات Didier Jeunesse فرانسه خریداری شده است.

این اثر برای نخستین بار در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران طی روزهای 12 تا 22 اردیبهشت 1397 عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

عرضه کتابی جدید برای خردسالان در نمایشگاه کتاب



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوش جان موش کوچولو منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..