تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Call Recorder - ACR Premium 28.5 ؛ برنامه ضبط تماس تلفنی

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضبط مکالمات تلفنی امروزه بسیار حائز اهمیت است، مخصوصا برای افرادی که شغل آنها به یک تماس وابسته است. 

امروز به معرفی نرم افزاری پرداخته ایم که در این امر به شما کمک می‌کند. نام این برنامه «Call Recorder - ACR Premium» است و از طریق آن می‌توانید همه مکالمات صوتی خود را ضبط کرده و از آن استفاده نمایید. نرم افزار Call Recorder - ACR Premium همچنین قابلیت این را دارد که به طور خودکار از مکالمات شما فایل صوتی تهیه کند.

دانلود Call Recorder - ACR Premium 25.2 - برنامه ضبط تماس تلفنی برای اندروید


ویژگی های نرم افزار Call Recorder - ACR Premium:

قابلیت ضبط مکالمات به صورت کاملا دو طرفه و با کیفیت و بدون نقص مکان ضبط با فرمت 3gp قابلیت ذخیره سازی مکالمه های در کارت حافظه جانبی امکان تنظیم منبع صوتی قابلیت سفارشی سازی ضبط مکالمات (فقط شماره هایی خاص ضبط شوند)

تصاویری از  محیط برنامه

 

   دانلود Automatic Call Recorder Pro 5.28 ؛ برنامه ضبط مکالمه اتوماتیک اندروید دانلود Automatic Call Recorder Pro 5.28 ؛ برنامه ضبط مکالمه اتوماتیک اندروید دانلود Automatic Call Recorder Pro 5.28 ؛ برنامه ضبط مکالمه اتوماتیک اندروید 

 

 • دانلود و مشخصات فایل


       دانلود Call Recorder - ACR Premium 28.5 ؛ برنامه ضبط تماس تلفنی 
دانلود برای اندروید

حجم: 7 مگابايت

نسخه: 28.5

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 2.3 و بالاتر
بارکد برای اندروید      

انتهای پیام/

دانلود نرم افزار ضبط مکالمات تلفنی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Call Recorder - ACR Premium 28.5 ؛ برنامه ضبط تماس تلفنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..