تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست بامزه کاربر ایرانی در مورد نتانیاهو

پست بامزه کاربر ایرانی در مورد نتانیاهوبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک برنامه زنده تلویزیونی با نشان دادن تصاویری غیرمستند ادعا کرد که ایران در حال ساخت سلاح های هسته ای است. او شب گذشته مدعی شد که ایران برجام را زیر پا گذاشته و به جهان دروغ گفته است.

نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی در نمایشی تمسخرآمیز، از یک انبار مدارک علیه ایران شامل تصاویر،اسناد و سی دی های مجهول رو نمایی کرد. وی ادعا کرد که ایران پس از امضای برجام، دروغ گفته و مواد لازم برای ساخت تسلیحات هسته ای را مخفیانه به جنوب تهران منتقل کرده است.

نتانیاهو یک کمد پر از زونکن و کمدی دیگر پر از سی‌دی را به طور مضحک نشان داد و گستاخانه آنها را مدارک‌های تلاش ایران برای ساخت سلاح اتمی عنوان کرد و برای چابلوسی این مدارک را در اختیار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گذاشته است.

یک کاربر شوخ طبع ایرانی، پستی را مرتبط با این نمایش مضحک نتانیاهو در توییتر خود منتشر کرده و اینگونه نوشته است:

" الان اون سی دی های اسناد نتانیاهو رو برگردونی روش نوشته: عصر یخبندان تام و جری و شرک و ..

تا بخان این CDها رو چک کنن ۲۰ سال طول میکشه "

پست بامزه کاربر ایرانی در مورد نتانیاهو

بیشتر بخوانید؛

واکنش کاربران به استندآپ کمدی نتانیاهو

نتانیاهو نمایش تبلیغاتی مضحک خود علیه ایران را تکرار کرد

نتانیاهو امشب درباره توافق هسته‌ای ایران صحبت می‌کند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست بامزه کاربر ایرانی در مورد نتانیاهو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..