تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احمدی‎نژاد از مجمع تشخیص مصلحت تعلیق شد؟/ روابط عمومی مجمع: بی اطلاعیم!/ مصباحی‎مقدم: کذب است

ساعت24-چند روزی است شایع شده که حکم تعلیق محمود احمدی‎نژاد از مجمع تشخیص مصلحت به وی ابلاغ شده است.

این خبر در روزهای گذشته در برخی کانال‎های خبری منتشر شده بود اما تایید یا تکذیب نشد. منتشر کنندگان در حالی منبع خود را تابناک به عنوان سایت نزدیک به محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام معرفی می‎کردند، که سایت تابناک تا این لحظه در این باره خبری منتشر نکرده است.


روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به تماس خبرآنلاین اعلام کرد که از این موضوع بی اطلاع است.

علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه‎ای احمدی‎نژاد نیز در گفت و گو با خبرآنلاین با بیان اینکه شایعات بی‌پایه و اساس زیاد مطرح می‎شود، گفت: قرارمان این است که درباره این موارد اظهارنظری نکنیم. بهتر است از مجمع تشخیص این موضوع را جویا شوید.
 
این درحالی است که دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به خبرآنلاین گفت: نمی‎توانیم چیزی در اختیار شما بگذاریم! او در پاسخ به اینکه ما درخواست دریافت چیزی را نداریم، صرفا بفرمایید که خبر تعلیق آقای احمدی‎نژاد صحت دارد یا نه؟، بار دیگر تاکید کرد: ما نمی‎توانیم چیزی در اختیار شما بگذاریم!

کانال خبری جماران و انتخاب به نقل از حجت‎الاسلام مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام این خبر را تکذیب کردند.

خبرانلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احمدی‎نژاد از مجمع تشخیص مصلحت تعلیق شد؟/ روابط عمومی مجمع: بی اطلاعیم!/ مصباحی‎مقدم: کذب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..