تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هاشمی‌نسب: ببینید چه کسی درباره تبانی حرف می‌زند

ورزش سه: مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال نساجی در مورد صحبت‌های مدیران خونه‌به‌خونه در خصوص تبانی اینطور می‌گوید: حرف که زیاد است و خیلی‌ها می‌توانند بزنند اما کدام تبانی؟ 6 تا گل زدیم، 5 موقعیت را گل نکردیم و یک پنالتی هم خراب کردیم، چه تبانی؟ اگر این‌طور باشد که خیلی از تیم‌ها تبانی کرده‌اند یعنی هر تیم 6 گل زد باید تبانی بوده باشد؟ بازی اکسین ـ صبا و فجر ـ صبا هم 7، 8 گل رد و بدل شد، در بازی ما با بادران و صبا هم 4 و 6 گل رد و بدل شد پس یعنی همه این بازی‌ها تبانی بوده؟ تیمی که افتاده و انگیزه ندارد طبیعی است دیگر. مگر تنها نتیجه 6 ـ صفر در لیگ بود که حالا بخواهیم انگ تبانی بزنیم، گفتم حرف زیاد است ببینیم چه کسانی حرف می‌زنند این مهمتر است.

وی افزود: تنها بازی که دست خودمان بود راه‌آهن بود؛ ما اگر مقابل بادران و فجر در شهر خودمان مساوی می‌دادیم شاید بازی راه‌آهن برایمان یک دیدار تشریفاتی بود. اگر فجر مس کرمان را در شیراز می‌برد، اگر ملوان خونه به خونه را شکست نمی‌داد شاید دیگر این صحبت‌ها نبود، اینکه آنها چنین نتایجی نگرفتند دست خودشان بوده و ما اصلا هیچ امیدی نداشتیم آنها ضعیف کار کردند ولی در مقابل ما خوب کار کردیم و در بازی‌هایمان برنده شدیم و به حق‌مان که حضور در لیگ‌برتر بود رسیدیم. ما در 9 بازی 23 امتیاز گرفتیم و 2 گل خوردیم و 22، 23 گل زدیم این‌ها به نظر شما نشان‌دهنده تبانی است؟ ما با تیم‌هایی بازی داشتیم که مدعی بودند، مگر آنها می‌توانند مقابل ما تبانی کنند؟ بازی راه‌آهن را هم گفتم که دست خودمان بود و 6 گل زدیم و 15 تا موقعیت را گل نکردیم.

از او در خصوص مقایسه کادر فنی آنها با مربیان سابق این تیم سوال می‌کنیم که می‌گوید: سرمربیان قبلی هم مطمئنا زحمات خودشان را برای موفقیت این تیم کشیده بودند ولی فوتبال همین است و یک وقت می‌بینید یک تیم با تفکرات فنی آن سرمربی سازگار نیست، اما یک سرمربی در فرصتی کم می‌تواند با همان تیم به موفقیت برسد. ما نمی‌گوییم تمام زحمات و موفقیت‌های نساجی حاصل کار ما بوده بالاخره آقای پاشازاده و آقای مهابادی هم در این تیم زحمات خودشان را کشیدند و از آنها تشکر می‌کنیم. شاید بحث روحی روانی بوده یا شاید شوک بعد از تغییر سرمربی باعث شده که به یک تیم کمک کند. خدا را شکر با زحمات شبانه‌روزی و مدیریت خوب و با درایت آقای صنیعی‌فر توانستیم با کمترین امید به لیگ‌برتر صعود کنیم.

مربی نساجی در ادامه گفت: صعود نساجی تنها به دست ما نبوده بلکه یک مجموعه پشت سر این تیم بوده که در رأس آن آقای صنیعی‌فر بودند و همه به یک اندازه در این موفقیت سهیم هستند. کل تیم در 9 بازی آخر یکدل بودند چه آنهایی که بازی می‌کردند و چه آنهایی که بازی نمی‌کردند. واقعا سختی زیادی کشیدیم و فکر می کنم این 9هفته برایم قدر یک عمر گذشت با اینکه فشار و استرس هواداران و تعصبشان نسبت به تیم شهرشان خیلی زیاد بود، خدا کمک کرد و مزد زحماتمان را گرفتیم.

هاشمی‌نسب در مورد صعود نکردن خونه‌به‌خونه هم گفت: صحبتی درباره خونه‌به‌خونه ندارم، آنجا هم تیم خودمان بوده. اگر تا الان در کورس قهرمانی بوده و به فینال جام‌حذفی رسیده مطمئنا بخشی از آن به تلاش و زحماتی که ما برای آن تیم کشیده‌ایم برمی‌گردد. شما می‌توانید از تک‌‌تک بچه‌های تاثیرگذار تیم بپرسید که چه کسی باعث و بانی این خوب بازی کردنشان بوده؟ فکر می‌کنم بازیکنان خونه‌به‌خونه در این خصوص صحبت کنند بهتر است. معتقدم آن تیم هم تیم خودمان بوده است.

از او می‌پرسیم بین نساجی و خونه‌به‌خونه ترجیح می‌داد خونه‌به‌خونه بالا بیاید یا نه که پاسخ می‌دهد: قطعا نه ولی خدا جای حق نشسته، فقط همین را می‌توانم بگویم. ما شاید بتوانیم سر هم را کلاه بگذاریم اما آن خدای بالای سر شاهد و ناظر همه کارهای ما است.

از هاشمی‌نسب در پایان در مورد مصاف خونه‌به‌خونه و استقلال در جام‌حذفی سوال می‌کنیم که او می‌گوید: مطمئنا بازی با تیم استقلال، نه استقلال‌خوزستان، نه گسترش و نه سیاه‌جامگان قطعا بازی سختی برای خونه‌به‌خونه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هاشمی‌نسب: ببینید چه کسی درباره تبانی حرف می‌زند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..