تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش عجیب پدری برای فرستادن دخترش به مدرسه (عکس)

روش عجیب پدری برای فرستادن دخترش به مدرسه (عکس)

پدری که از بی نظمیهای دخترش در مدرسه رفتن خسته و عاصی شده بود دست به کاری عجیب زد ! بیدار نشدن و دیر حاضر شدن دختر بچه  برای مدرسه رفتن , باعث شد پدرش با روشی عجیب وی را به سر کلاس درس برساند !دختربچه ای که تمایلی نداشت که به مدرسه برود, به شکل عجیبی توسط پدرش به مدرسه برده شد!

زمان بچگی اکثر ما از مدرسه رفتن متنفر بودیم و دلایل و توجیهات زیادی برای نرفتن می‌ساختیم قرار گرفته ایم، این دقیقا همان کاری است که این دختر چینی بیچاره انجام داده است او برای به مدرسه نرفتن اوقات تلخی کرد، اما زیاد خوش شانس نبود چرا که پدرش او را به زور پشت موتورخود میبندد و به مدرسه میبرد.

روش عجیب پدری برای فرستادن دخترش به مدرسه (عکس)

در ویدیویی که به تازگی منتشر شده است دختر بچه به شکل عجیبی روی صندلی پشت موتور گره خورده است در حالی که به طور غیر قابل کنترل گریه میکند.

روش عجیب پدری برای فرستادن دخترش به مدرسه (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش عجیب پدری برای فرستادن دخترش به مدرسه (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..