تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توریست‌هایی که به دنبال تجربه وحشت و هیجان هستند + فیلم

توریست‌هایی که به دنبال تجربه وحشت و هیجان هستند + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جهانگردی یکی از جذاب ترین فعالیت‌های دنیاست. افراد زیادی در اقصی نقاط جهان وجود دارند که به طور اختصاصی عمر خود را وقف سفر به کشورهای مختلف دنیا و بازدید از مکان‌های جالب و دیدنی می‌کنند.

برخی از گردشگران به دلیل علاقه به تاریخ و گذشته، مکان‌های تاریخی خاص و جالب مانند دیوار چین، تخت جمشید و غیره را برای بازدید انتخاب می‌کنند. آن دسته از افراد هم که به تجربه هیجان علاقه‌مندند معمولا سراغ مکان‌هایی می‌روند که این حس را برای آنها ایجاد کند. برای این منظور طبیعت می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. کوه‌های مرتفع، سواحل عجیب و دره‌های عمیق همواره سوژه توریست‌های ماجراجو به‌ویژه جوانان هستند.

ویدئوی زیر صحنه‌هایی از جاذبه‌های توریستی در جهان را نشان می‌دهد که به وحشتناک‌ترین و پرخطرترین مکان‌ها معروفند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

وحشتناک‌ترین مکان‌های توریستی دنیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توریست‌هایی که به دنبال تجربه وحشت و هیجان هستند + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..