تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد موج سواری روی بلندترین موج دریا شکسته شد+ فیلم

رکورد موج سواری روی بلندترین موج دریا شکسته شد+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رکورد موج سواری روی بلندترین موج دریا توسط موج سوار برزیلی شکسته شد. "ردریگو کوآکسا" پس از 6 سال توانست با ثبت رکورد جدید و موج سواری روی موجی به ارتفاع 80 فوت، رکورد قبلی موج سوار آمریکایی، "گرت مکنامارا" را پشت سر بگذارد. در ویدئویی که از لحظه ثبت این رکورد تهیه شده است موج سوار برزیلی را در حال موج سواری روی موجی بزرگ نشان می دهد.

این رکورد مورد تایید موج سوار آمریکایی نیز قرار گرفت. گرت نامارا پیشتر و در سال 2011 موفق شده بود موج سواری روی موجی به ارتفاع 78 فوت( 24 متر) را در "نازاره " پرتغال به نام خود به ثبت برساند.  محل ثبت این رکورد در سواحل فلوریدا در سانتا مونیکا گزارش شده است.

گفتنی است؛  رکورد موردنظر این هفته به تایید لیگ جهانی موج سواری نیز رسید.

انتهای پیام/

موج سوار برزیلی رکورد موج سواری روی بلندترین موج را شکست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد موج سواری روی بلندترین موج دریا شکسته شد+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..