تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسم عجیب ژاپنی ها پیش از آغاز مسابقات کشتی ژاپنی! +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر ساله و پیش از آغاز مراسم افتتاح مسابقات کشتی ژاپنی یا سومو، کشتی گیران ژاپنی اقدام به انجام رسمی عجیب می کنند که گاهی موجب خنده تماشاگران می شود. کشتی گیران ژاپنی در حالی که نوزادانی را بغل کرده اند تلاش می کنند آنها را به گریه وادار کنند. گفته می شود این رسم عجیب که "گریه سومو یا ناکیزومو" نام دارد  400 سال قدمت داشته و  برای فراری دادن ارواح خبیث انجام می شود.

رسم عجیب ژاپنی ها پیش از آغاز مسابقات کشتی ژاپنی! تصاویر

در تصاویری که منتشر شده است، هر یک از کشتی گیران  ژاپنی در حالی که یک کودک را انتخاب کرده اند و روی تشک کشتی حضور دارند  تلاش می کنند تا این رسم عجیب را به اجرا در آوردند. این مسابقه با شرکت دو کشتی گیر و دو کودک انجام می شود.  این در حالی است که در صورت گریه نکردن هر یک از کودکان، داور مسابقه مداخله می کند.

رسم عجیب ژاپنی ها پیش از آغاز مسابقات کشتی ژاپنی! تصاویر

داور با فراخواندن دو کشتی گیر از دو کودک می خواهد تا شروع به گریه کردن کنند. طی قانون این مراسم، کودکی که نخست گریه کند برنده مسابقه محسوب می شود. والدین کودکان با پرداخت 70 یورو می توانند امکان شرکت فرزندان خود را که کمتر از یکسال دارند در این مسابقه فراهم کنند. والدین کودکان  و تماشاگران حاضر در محل برگزاری مسابقه با دقت به تماشای این رقابت می نشینند. این رسم عجیب برخی اوقات موجب خنده عده ای از تماشاگران می شود.

گفتنی است؛ این رسم عجیب بصورت سالیانه و در معابد مختلف ژاپن طی چهار قرن گذشته انجام شده است.

رسم عجیب ژاپنی ها پیش از آغاز مسابقات کشتی ژاپنی! تصاویر

انتهای پیام/

مراسم فراری دادن ارواح در مسابقات کشتی ژاپنی!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسم عجیب ژاپنی ها پیش از آغاز مسابقات کشتی ژاپنی! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..