تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینستاگرام بازیگران ۳۴۹ + تصاویر از غزل شاکری تا نیلوفر پارسا!

در مطلب امروز جدیدترین پست های اینستاگرامی هنرمندان کشورمان را از لحظه ها و مکان های مختلف و مطالب به اشتراک گذاشته شده آنها را برای شما آورده ایم . لطفا برای مشاهده اینستاگرام بازیگران-۳۴۹ با نیک صالحی همراه باشید .

اینستاگرام بازیگران-۳۴۹

نیما کرمی با انتشار عکس زیر نوشت :

روز ملی خلیج فارس بر همه عزیزان عاشق خلیج فارس گرامی و مبارک .

اینستاگرام بازیگران-349

شهرزاد کمال زاده با انتشار عکس زیر نوشت :

خدا رو شکر بعد از پخش برنامه هایى مثل خندوانه استعداد بعضى از افراد شکوفا شد و در غالب استند آپ کمدین وارد عرصه هاى مختلف شدند اما متاسفانه برخى فرق شوخى و طنازى با توهین و تمسخر خصوصاً به شخصیت هایى که براى کشورمون واقعاً نقش آفرینى کردند و در قلب و ذهن مردم اسطوره شدند رو تشخیص نمیدند و تا تریبونى نصیبشون میشه به جاى استفاده درست با تمسخر دیگران خودنمایى مى کنند .

خوشحالم که از نسلى هستم که در فوتبال کشورم مردانى مثل کریم باقرى و مهدى مهدوى کیا اسطوره بودند و هستند در ضمن دوستان هنرمند و چهره هاى ورزشى و ….. اگر خواستید کارِ تبلیغاتى انجام بدین حتماً قبلش با برادر استراتژیست و نظریه پردازمون اقاى رائفى پور مشاوره کنید ایشون خصوصاً در فن بیان و اداى حروف خصوصاً غِ هم تبحر و استادى دارند میدونید که قطعاً الان بحث تورم ،نرخ دلار ،نبود برخى از داروها خصوصاً براى بیماران خاص از جمله spinraza،اسید پاشى ،تجاوز و قتل به کودکان ،کودک آزارى ،مردم کرمانشاه و ……اصلاً مهم نیست الان فقط دوران سوژه کردن و مسخره کردن همدیگه است

اینستاگرام بازیگران-349

امیر کاظمی با انتشار عکس زیر نوشت :

پیش به سوى اولین تجربه بیهوشى و عمل جراحى و این داستانها ! …




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینستاگرام بازیگران ۳۴۹ + تصاویر از غزل شاکری تا نیلوفر پارسا!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..