تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزی که یادآور فرار اشغالگران از ایران است

روزی که یادآور فرار اشغالگران از ایران استبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، بمناسبت روز ملی خلیج فارس گفت: خلیج فارس سومین خلیج بزرگ جهان است که به خاطر موقعیت جغرافیایی کم نظیر خود همواره در ارتباطات دریانوردی بین المللی اهمیت زیادی داشته است.

او تاکید کرد: خلیج فارس، خلیج صلح و دوستی میان ملت های حاشیه آن است. خلیج فارس پیونده دهندۀ فرهنگ و تمدن دیرپا، در ازنای تاریخ خود است. این میراث مشترک، می تواند از رهگذر همکاری، تعاون و از همه مهمتر، گفتگو در خصوص هر آنچه لازم آید، میان ملت‌های آن، بیش از پیش به شکوفایی برسد.

بیشتر بخوانید: مراسم گرامیداشت روز ملی خلیج فارس برگزار شد

قاسمی در پایان روز خلیج فارس را به ایرانیان تبریک گفت.

منبع: جام جم

انتهای پیام/

گفت‌وگو با سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزی که یادآور فرار اشغالگران از ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..