تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی هیوندایی از سدان جدید هیوندای لافستا

امسال نمایشگاه خودرویی پکن خودروهای متفاوتی را به خود دید. اکثر برندهای معروف دنیا از خودروهای جدید خود در این نمایشگاه رونمایی کردند. شرکت هیوندایی نیز از این قافله عقب نمانده و از خودروی سدان جدید خود با نام هیوندای لافستا رونمایی کرد.

هیوندای لافستا

هیوندای در نمایشگاه پکن امسال سدان جدیدی بنام لافستا (Lafesta) را معرفی کرده است که به‌طور انحصاری برای بازار چین توسعه پیدا کرده است. این ماشین همچنین برای اولین بار فلسفهٔ طراحی جدید هیوندای که Sensuous Sportiness نام دارد را هم معرفی کرده است. فعلاً از لافستا تصاویر رسمی منتشر نشده است و برای بررسی طراحی آن باید به تصاویر نمایشگاهی اکتفا کنیم.

لافستا سدانی فست‌بک است که فرمی کوپه مانند و اسپرت دارد و ویژگی‌های ظاهری اصلی آن شامل جلوپنجرهٔ آبشاری بزرگ با تریم کرومی، خطوط برجسته روی کاپوت پروفیل جانبی کم ارتفاع و سقف شیب‌دار می‌شود. یکی از نکات برجستهٔ نمای عقبی خودرو نیز چراغ‌های باریک متصل‌به‌هم هستند که تا حدودی چراغ‌های نسل جدید آزرا را یادآوری می‌کنند.

هیوندای لافستاسدان جدیدی بنام لافستا

رئیس بخش طراحی هیوندای آقای «SangYup Lee» دربارهٔ زبان طراحی این شرکت گفته است:

«ما با تکیه بر سابقهٔ طولانی خود در ایجاد شخصیت متمایز و اسپرت در خودروها،
دوران جدیدی را در هیوندای آغاز خواهیم کرد. فلسفهٔ طراحی Sensuous Sportines
تم جدیدی برای طراحی هیوندای است».

هیوندای لافستازبان طراحی این خودرو

هنوز تصاویری از داخل این خودرو در دست نیست اما هیوندای گفته است که همان رویکرد اسپرت ظاهری به داخل آن‌هم کشیده شده است. همچنین کابین لافستا جادار، راننده متمرکز و مجهز به فناوری‌های جدید و متریال باکیفیت توصیف شده است. علاوه بر این گفته شده است که این سدان جدید از پیشرفته‌ترین سیستم‌های ایمنی و کمک‌رانندهٔ هیوندای نیز برخوردار است.

هیوندای لافستاتصاویری از نمای بیرونی این خودرومشخصات هیوندای لافستاهیوندای لافستامعرفی هیوندای لافستا

لافستا به یک پیشرانهٔ ۱٫۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ GDI مجهز شده که احتمالاً همان پیشرانهٔ مورداستفاده در کراس‌اوور کُنا است. هیوندای هنوز اعلام نکرده که این موتور در لافستا چه میزان قدرتی تولید می‌کند اما احتمالاً خروجی آن مشابه ۱۷۵ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور کُنا خواهد بود. انتقال این نیرو نیز توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه صورت می‌گیرد.

هیوندای لافستارونمایی از هیوندای لافستا

مدیر طراحی هیوندای چین آقای «Simon Loasby» در رابطه با این خودرو گفته است:
«چین به‌سرعت در حال پیشرفت است و این پیشرفت در نگرش مردم این کشور نیز وجود دارد چراکه آن‌ها اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا کرده‌اند؛ بنابراین ما با لافستا به این تغییر روند پاسخ داده‌ایم. این خودرو همچنین زبان طراحی جدید هیوندای بنام Sensuous Sportiness را به نمایش گذاشته است».

هیوندای لافستاهیوندای لافستا جدید

هیوندای لافستا از سه‌ماههٔ چهارم سال جاری در بازار چین عرضه خواهد شد اما انتظار نمی‌رود که در سایر بازارها عرضه گردد. احتمالاً به‌زودی مشخصات رسمی و قیمت این سدان جدید هم اعلام خواهد شد.

هیوندای لافستاخودروی سدان هیوندای لافستاجزئیات بیشتر درباره نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۸

حدود یک هفته از آغاز برگزاری نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۸می گذرد و در این مدت بسیاری از خودروسازان مشهور دست به معرفی محصولات جدید خود برای بزرگ‌ترین بازار جهان زده‌اند. هوندا، تویوتا، فولکس واگن، مرسدس بنز، بیوک، فورد، کیا و هیوندای از جمله شرکت‌هایی هستند که موفق شده‌اند با معرفی مدل‌های تازه اقبال بیشتری را در بین انبوه شرکت‌کنندگان به دست آورند. در عین حال شرکت‌های مختلف چینی در تلاشند تا با معرفی محصولات جدید، شانس خود را برای موفقیت در بازار بزرگ داخلی افزایش دهند.

بررسی عملکرد چینی‌ها نشان می‌دهد در ذهن مدیران صنعت خودرو چین موضوع الکتریکی شدن موتور خودروها در کنار توسعه سبد محصولات هر برند و تولید خودروهای باب میل خریداران در اولویت اساسی قرار دارد. تولید و نمایش این حجم از شاسی‌بلندهای ریز و درشت توسط برندهای گمنام یا مشهور چینی خبر از اشتهای سیری ناپذیر بازار برای مصرف محصولاتی در این کلاس دارد. دانگ فنگ، فاو، چری، جک، ام جی، گک ترامپچی، بایتون و پینین فارینا از جمله شرکت‌هایی هستندکه با بیشترین محصولات و تازه‌ترین طرح‌ها پای به اتوشو پکن ۲۰۱۸ گذاشته‌اند.با مهمترین محصولات به نمایش درآمده در نمایشگاه خودرو پکن آشنا شوید.

مهمترین محصولات در نمایشگاه خودرو پکن

فولکس‌واگن و شرکت چینی جک موتورز برند جدیدی بنام سول را در نمایشگاه پکن
امسال معرفی کرده‌اند که صرفاً برای بازار داخلی چین در نظر گرفته شده است

این کانسپت برجسته محصول شرکت چینی بایتون است که با همکاری فاو
تولید شده است. این کمپانی اعلام کرده در ماه اکتبر کارهای ساخت‌وساز
تأسیسات نانجینگ خود را به پایان خواهد رساند

ای شصت ریس نام این خودروی مسابقه‌ای بسیار جذاب و قرمز رنگ از دانگ فنگ
است که بر پایه مدل فنگ شن ای شصت ساخته شده است

چانگ فنگ با ساخت یک کراس اوور الکتریکی کوچک که لئوپارد نام دارد اعلام کرده
نسخه تولیدی این خودرو را تا اوایل سال آتی میلادی عرضه خواهد کرد در حالی که
این محصول از پیشرانه الکتریکی ۱۲۲ اسب بخاری سود خواهد برد

تویوتا در نمایشگاه پکن از نسخه پلاگین هیبرید مدل موفق کرولا پرده برداشت

دانگ فنگ هم از کانسپت برجسته ای-پی در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۸ رونمایی کرده است

جونپای دی ۸۰ نام شاسی بلند کوچکی از شرکت فاو است

فورد هم دسته‌ای از خودروهای جدیدش مثل خانواده فوکوس و نیز سدان
کوچک لاوین را در نمایشگاه امسال به بازدیدکنندگان معرفی کرد

جک با همکاری هوندا تلاش کرده کراس‌اوور کوچک اچ-آروی را به صورتی
برقی درآورده و با ظاهری جدید در چین عرضه کند.

پدال و فرادید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی هیوندایی از سدان جدید هیوندای لافستا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..