تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شربت خیار و نعنا

وب‌سایت چی: کم کم هوا رو به گرما میرود و بازار نوشیدنی‌های خنک، داغ می‌شود. در این مطلب نیز طرز تهیه شربت خیار و نعنا را برایتان آورده ایم.

مواد لازم:

خیار: یک عدد

عسل: یک قاشق غذاخوری

برگ نعنای تازه: به مقدار لازم

یخ: به مقدار لازم

شربت خیار و نعنا

طرز تهیه:

1. خیار را پوست نگیرید. فقط آن را حسابی بشورید و به صورت حلقه های نازک دربیاورید.

2. بعد از آن برگ های نعنا را از ساقه جدا کرده و بسته به میل خودتان مقداری از آنها را شسته و برای تهیه شربت کنار بگذارید.

3. حالا یک پارچ آب سرد بیاورید و عسل و نعنا و خیارهای خرد شده را به ان اضافه کنید.

4. تا حل شدن عسل مایع را حسابی هم بزنید. بعد یخ ها را اضافه اضافه کنید و بگذارید تا شربت حسابی خنک شود. برای این کار بهتر است پارچ را چند ساعتی توی یخچال بگذارید.

5. هر قدر شربت بیشتر توی یخچال باشد طعم عسل و نعنا و خیار بیشتر با آب قاطی می شود. فقط یادتان باشد این شربت را به خاطر خیار و پلاسیدگی زود آن بیشتر از یک روز نمی توان توی یخچال منتظر نگه داشت!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شربت خیار و نعنا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..