تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مادری دختر 18 ساله اش را زنده زنده سوزاند/ او ننگ خانواده شده بود! + عکس

ساعت 24- مادری دخترش را به جرم ازدواج بدون رضایت خانواده زنده زنده سوزاند.

مادری دختر 18 ساله اش را زنده زنده سوزاند/ او ننگ خانواده شده بود! + عکس

 "زینت رفیق" دختر 18 ساله ای که بدون رضایت خانواده با پسر مورد علاقه اش ازدواج کرد، توسط مادرش زنده زنده در آتش سوزانده شد.

پلیس Police لاهور گفت آثار شکنجه Torture روی بدن قربانی وجود داشته و مادر زینت بعد از ضرب و شتم شدید وی را به تخت بسته و تنها به جرم Crime ازدواج بدون رضایت خانواده به آتش کشیده است. بر اساس گزارش ها پروین مادر زینت برای پیاده سازی نقشه شوم اش بعد از عروسی به بهانه مراسم پاگشا زینت را به منزل پدری دعوت می کند.

به رغم عدم تمایل نوعروس برای رفتن به این مهمانی Party خانواده همسرش وی را متقاعد برای رفتن به منزل پدری می کنند، اما جشن هولناکی برای این دختر بی گناه تدارک دیده شده بود.

فریادهای کمک خواهی زینت از همسایگان نیز نتوانست مانع از مرگ دهشتناک اش شود. مادرش با افتخار در خیابان فریاد می زده دخترش را به اتهام ننگی که برای خانواده به بار آورده مجازات کرده است. قربانی و همسرش "حسن خان" یک هفته پیش بعد از متواری شدن از خانه از طریق دادگاه به عقد یکدیگر درآمده بودند.

این سومین قتل Murder با برچسب قتل ناموسی در یک ماه اخیر در پاکستان است که در آن زنان قربانی قوانین سخت و خشن در مقابل عشق و ازدواج با افراد مورد شان می شوند. هفته گذشته یک زن نیز به دلیل امتناع از یک پیشنهاد ازدواج از سوی مردی که دو برابر سن اش را داشت به آتش کشیده شد.

رکنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مادری دختر 18 ساله اش را زنده زنده سوزاند/ او ننگ خانواده شده بود! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..