تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علیپور: مردم قائمشهر لیاقت تیم لیگ برتری دارند

علیپور: مردم قائمشهر لیاقت تیم لیگ برتری دارندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی علیپور درباره دیدار تیم راه آهن و نساجی در چارچوب بازی های لیگ دسته یک بیان کرد: بازی امروز از هیجان خاصی برخوردار است و دیدار خیلی خوبی برگزار شد.

او ادامه داد: مردم قائمشهر لیاقت تیم لیگ برتری دارند و امیدوارم تیم نساجی به لیگ صعود کند.من طرفدار تیم نساجی هستم.

علیپور افزود: اگر راه آهن در طول فصل به همین شکل بازی می کرد اصلا سقوط نمی کرد اما نساجی تیم بسیار خوبی است که امیدوارم به لیگ برتر صعود کند.

مهاجم پرسپولیس درباره صعود تیم نساجی مازندران گفت: فوتبال قابل پیش بینی نیست و امیدوارم این طلسم شکسته شود و در فصل بعد تیم نساجی در لیگ برتر حضور داشته باشد.

او در پایان خاطر نشان کرد: داور بازی امروز کمی سخت گیر است و در ابتدای بازی باید در یک یا دو صحنه اعلام پنالتی می کرد.

انتهای پیام/

اظهارات علیپور درباره دیدار تیم نساجی مازندران و راه آهن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علیپور: مردم قائمشهر لیاقت تیم لیگ برتری دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..