تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران در مبارزه با مالاریا موفق عمل کرده است

سلامت نیوز:رییس برنامه جهانی مبارزه با مالاریا سازمان بهداشت جهانی گفت: جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با این بیماری موفق عمل کرده و به همین علت می خواهیم از تجربه این کشور به عنوان الگوی دیگر کشورها استفاده کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، دکتر پدرو آلونسو روز یکشنبه در دیدار با فریدون همتی استاندار هرمزگان اظهار کرد: ایران توانسته با برنامه ریزی و اجرای موفق برنامه ها، آمار مبتلایان به بیماری مالاریا را به 75 نفر کاهش دهد.


وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از کشورهایی است که امید می رود با همین روند تا سه سال آینده آمار مبتلایان به بیماری مالاریا را به صفر برساند.
رییس برنامه جهانی مبارزه با بیماری مالاریا سازمان بهداشت جهانی افزود: جمهوری اسلامی پس از به صفر رساندن مبتلایان به بیماری مالاریا باید برنامه پیشگیری از ابتلا به آن را ادامه دهد تا شاهد بازگشت آن نشود.


آلونسو با اعلام این که ایران جزو 20 کشور موفق در زمینه مبارزه با مالاریا در جهان است، گفت: وزیران بهداشت همه کشورهای جهان سه سال پیش در نشستی تصمیم گرفتند با تدوین برنامه راهبردی مبارزه با مالاریا، این بیماری را تا سال 2030 ریشه کن کنند.
بنا به اظهار مدیر برنامه جهانی مبارزه با مالاریا سازمان بهداشت جهانی، سالانه 200 میلیون نفر در جهان به این بیماری مبتلا می شوند که 500 هزار نفر از آنان جان خود را از دست می دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران در مبارزه با مالاریا موفق عمل کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..