تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از ساعت هوشمند جدید ال‌جی تایم پیس

فناوری اطلاعات > سخت افزار - دوشنبه سی‌ام آوریل (دو روز دیگر) ساعت هوشمند جدید ال‌جی به نام LG Watch Timepiece رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، 2 روز دیگر جدیدترین ساعت هوشمند ضد آب کمپانی کره‌ای مجهز به سیستم‌عامل Wear OS رونمایی می‌شود.{لینک}

این ساعت هیبریدی تعریف‌شده و کلید مکانیکی برای تنظیم ساعت نیز دارد. استاندارد IP68، بدنه استیل، عمر باتری بالا در حالت Watch Mode، ال سی دی 1.2 اینچی با رزولوشن 360 در 360 پیکسل، قطب‌نما، فشارسنج، ارتفاع‌سنج، کرونومتر؛ از دیگر ویژگی‌های این ساعت است که رُخ‌های (face) آن در گوگل پلی موجود خواهد شد.

ال‌جی تایم پیس  از پردازنده اسنپ دراگون 2100 با 768 مگابایت رم و 4 گیگ حافظه داخلی استفاده می‌کند و بلوتوث 4.3، ان اف سی، وای فای، اتصالات سلولار، جی‌پی‌اس نیز دارد.

این گوشی که یو اس بی تایپ سی نسخه 2.0 دارد، پس از رونمایی در ماه ژوئن عرضه خواهد شد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از ساعت هوشمند جدید ال‌جی تایم پیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..