تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برقراری 51 هزار پیام سوئیفتی توسط بانک ملی ایران

به گزارش شمانیوز: واحدها و شعب داخلی این بانک در مدت مذکور موفق به تبادل 51 هزار و 62 پیام سوئیفتی و برقراری کلید رمز سوئیفت (RMA) با 36 کارگزار خارجی از داخل ایران شده اند.

بانک ملی ایران در راستای حمایت و پشتیبانی از تجارت خارجی کشور روابط کارگزاری خود با بانک های خارجی را گسترش داده و اکنون آخرین نسخه استاندارد 2017 پیام های سوئیفتی نیز در شعب نصب و عملیاتی شده است.

سوئیفت جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی است که مرکز آن در کشور بلژیک بوده و مؤسسات مالی در سراسر جهان از این سیستم جهت تبادل اطلاعات مالی محرمانه خود استفاده می کنند.

پس از رفع تحریم‌ها نیز امکان برقراری ارتباط سوئیفتی و نقل و انتقال وجوه بانک های داخلی بار دیگر فراهم شد و حساب‌های بانک ملی ایران نزد کارگزاران بانک در خارج از کشور آماده دریافت و انتقال وجوه هستند.

منبع: روابط عمومی بانک  ملی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برقراری 51 هزار پیام سوئیفتی توسط بانک ملی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..