تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲.۵ میلیون بلیت برای جام جهانی به فروش رفت

براساس اعلام معاون نخست‌وزیری روسیه برای جام جهانی ۲.۵ میلیون بلیت به فروش رفته است.

به گزارش شمانیوز، حدود ۲.۵ میلیون بلیت برای جام جهانی ۲۰۱۸ به فروش رسیده که قرار است در ۱۱ شهر روسیه کمتر از ۲ ماه دیگر آغاز شود.

ویتالی موتکو معاون نخست وزیری روسیه با اعلام این خبر گفت: ۵۳ درصد بلیت‌ها فروخته شده مربوط به هواداران دیگر کشورهاست.

وی ادامه داد: در حالی که بسیاری از کشور‌ها ۱۵ تا ۲۰ هزار هوادار در ورزشگاه‌ها خواهند داشت، تماشاگران آمریکایی ۳۰ هزار نفر خواهند بود.

فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد یک هفته قبل بلیت مسابقات فینال به فروش رفته است. فیفا همچنین اعلام کرد قبل از شروع آخرین مرحله فروش بلیت‌ها، یک میلیون و ۶۹۸ هزار و ۴۹ بلیت در سپتامبر ۲۰۱۷ به فروش رفته است.

بیش از ۱۶۴ هزار بلیت نیز در طول ۲۴ ساعت در آخرین مرحله فروش، فروخته شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲.۵ میلیون بلیت برای جام جهانی به فروش رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..