تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رژیم صهیونیستی مواضع حماس در غزه را بمباران کرد

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد شنبه ادعا کرد مواضع حماس را در غزه بمباران کرده است.

به گزارش شمانیوز، نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد شنبه اعلام کرد ۶ هدف را در نوار غزه که متعلق به حماس بوده را بمباران کرده است.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی اشاره‌ای به میزان خسارات یا تلفات ناشی از این حمله نشده است. مقام‌های حماس هنوز این ادعا را تأیید نکرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی به تناوب به بهانه‌های مختلف اقدام به بمباران نوار غزه می‌کند که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها غیر نظامی فلسطینی شده است.

آخرین تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه در تابستان سال ۲۰۱۴ اتفاق افتاد که با مذاکرات غیرمسقیم مصر پایان یافت.

در این جنگ که ۵۰ روز به طول انجامید بیش از ۲ هزار فلسطینی به شهادت رسیدند که ۵۵۷ نفر از آن‌ها کودک بودند.

این تجاوز نظامی همچنین ویرانی بسیاری از زیرساخت‌های اصلی در غزه را به دنبال داشت، اما به دلیل محاصره این منطقه از سوی رژیم صهیونیستی بازسازی ویرانی‌های آن هنوز امکان‌پذیر نشده است.

رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۷ با همکاری مصر تمامی گذرگاه‌های منتهی به نوار غزه را مسدود و ورود هر گونه کالا به منطقه را ممنوع کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رژیم صهیونیستی مواضع حماس در غزه را بمباران کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..