تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه 2017 گوشی Galaxy A3 آپدیت اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد

نسخه 2017 گوشی Galaxy A3 نیز آپدیت اندروید اوریو را دریافت خواهد کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته گذشته شرکت سامسونگ فهرست گوشی‌های نسل قبلی خود را که قرار است در ماه می و ژوئن به سیستم عامل اندروید 8 اوریو ارتقاء پیدا کنند را منتشر کرد.

در فهرست یاد شده نام گوشی Galaxy A3 (2017) سامسونگ نبود، اما گویا این شرکت قصد دارد گوشی فوق را نیز به آخرین نسخه اندروید مجهز کند.

این احتمال زمانی قوت گرفت که بعضی از کاربران نسخه 2017 گوشی Galaxy A3 در روسیه آپدیت اندروید 8 را بر روی دستگاه خود مشاهده کردند.

گفتنی است؛ هنوز تاریخ دقیق انتشار اوریو برای گلکسی ای 3 مشخص نشده است اما احتمال می‌رود این به روزرسانی به زودی در سطح جهانی عرضه شود.

همچنین لازم به ذکر است گوشی Galaxy A3 در حالی آپدیت اندروید 8 را دریافت می‌کند که سایر گوشی‌های پرچمدار سال 2016 سامسونگ یعنی S7 و S7 edge هنوز یک ماه با این آپدیت فاصله دارند.

انتهای پیام/

نسخه 2017 گوشی Galaxy A3 به روزرسانی خواهد شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه 2017 گوشی Galaxy A3 آپدیت اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..