تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف اجزای بدن انسان در خیابان های اسکاتلند! تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اجزای  مختلف یک انسان در چند خیابان اسکاتلند به احتمال  قتل یک زن میانسال قوت بخشیده است. این اجزای بدن انسانی توسط برخی از ساکنان محلی منطقه ای در گلاسکو اسکاتلند پیدا شد.  پلیس اسکاتلند بر این باور است تکه های مختلف بدن یک انسان که در چند خیابان این کشور پیدا شده است می تواند متعلق به زن میانسال مفقود شده  با نام "جولی ریلی"  باشد.

کشف تکه های بدن انسان در خیابان! تصاویر////////////////

کارآگاهان پلیس می گویند احتمال می دهند جولی 47 ساله که جسدش هنوز کشف نشده است به قتل رسیده باشد. . این تکه های بدن انسان در نزدیکی محل زندگی این زن میانسال پیدا شده است. پلیس روز جمعه در محل کشف حاضر شد و تحقیقات خود پیرامون آن را آغاز کرد.

جولی آخرین بار در تاریخ 6 فوریه و در ساعت 5 بعدظهر زمانی که در یک سوپرمارکت حضور داشت دیده شده بود. گزارش مفقودی این زن در تاریخ 15 فوریه به پلیس اطلاع داده شد اما پلیس نتوانست سرنخی از نحوه مفقودی او بدست آورد. همسایگاه او را زنی آرام، شاد و مهربان توصیف کرده اند.

گفتنی است؛ پلیس هنوز در خصوص اجزای پیدا شده بدن انسان و ارتباط آن با این زن میانسال اظهار نظر نکرده است.

کشف تکه های بدن انسان در خیابان! تصاویر////////////////

انتهای پیام/

کشف اجزای بدن انسان، شایعه قتل زن میانسال را قوت بخشید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف اجزای بدن انسان در خیابان های اسکاتلند! تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..